Kad es kārtējo reizi, garlaikots un viegli aizkaitināts, atbildu uz tirgus pētīšanas telefonintervijām, es vienmēr aizdomājos, cik gan dumji ir balstīties uz šādiem rezultātiem- prikola pēc atbildēs uz jautājumiem es ik pa laikam vienkārši sadiršu, daļu atbilžu sniedzu formā "to es nevaru jums teikt", par citām piedāvātajām iespējām saku "tas mūs neinteresē". Pēc tam kāds biznesa skolu mācību grāmatas pārlasījies entuziasts uz šo datu pamata ceps un prezentēs powerpaintus, vēl kāds plānos un zīmēs eksceļus, industrija rūks un ražos kārtējo nebaudāmo gaisa satricināšanas kampaņu. Aizvien vairāk manās acīs cieņu iegūst tādas kompānijas kā Apple, kas uzskata, ka galvenais ir ražot labu produktu, kurš patīk pašiem nevis aptaujāt un fokusgrupās tirināt cilvēkus, mēģinot izdomāt kaut ko, kas apmierinātu cikturtos procentus no hipotētiskās potenciālās mērķauditorijas.