- 2021.05.03, 14:29
- Toyota saņēmušies arī BEV elektro auto ražot. Visu laiku ņēmās it kā ar ūdeņraža fuel cell un hibrīdu dzinējiem, nu beidzot tad atjēgušies ka var palikt pie sasistas siles, ja nesāks baterijas nopietni lietot.
Kaut kā pēc atcerējos 2008 gadu, kad bija daudz runāšanas par bioetanolu, visādiem E85, biodīzeli... un visām tām subsīdijām!
Ļoti tas izrādīsies bijis bezjēdzīgi, jo iekšdedzes dzinējs (ICE) ir strupceļš. Izrādījies strupceļš kas iesākās ar vaļu tauku dedzināšanu un beidzās ar mirušo dinozauru dedzināšanu, līdz cilvēce apjēdza kā izmantot photo-voltaic, vēja, viļņu, gravitācijas (HES), atomenerģiju un fusion enerģiju. - 12 rakstair doma
- 4.5.21 09:30 #
-
Jo vest malku no Titāna ir efektīvāk par kodolreaktōra debesīs (vai zem zemes, tava izvēle) lietošanu?
- Atbildēt
- 4.5.21 09:45 #
-
Tas nav gluži viennozīmīgi (un vienkārši) atbildams jautājums, bet ir reālistiski scenāriji, kur petrolejas vešana no Titāna atmaksājas (galvenais kritērijs te ir izmaksas kravas masas vienības pārvietošanai uz attāluma vienību, resp., vajag labus kosmosa tankerus).
Šīs tehnoloģijas viena otrai netraucē un tām ir dažādi pielietojumi, bet kodolreaktori katrā ziņā nepadara par "strupceļu" ne ķīmiskos raķešdzinējus, ne iekšdedzes dzinējus (kam abiem par degvielu der vienu un to pašu produktu dažādas frakcijas). - Atbildēt