|
Jan. 27th, 2012|03:13 pm |
Tas tāpat kā ar Ikeju, savā ziņā.
Mani arī Ikejas piedāvājums īsti neuzrunā, bet visa Lietuva čurāja karstu, kad padzirdēja, ka pie viņiem Ikeju vērs. Jo, jā, viduvējas kvalitātes mēbeles un interjēra (ar plato ē) priekšmeti, tomēr augstākas kvalitātes par Jysku un stipri lētās cenās. Cena/veiktspēja, arguments, ko es spēju novērtēt, pat nebūdams mērķauditorija. Un tad vēl tas ūūū, ūūū, pie mums Ikeju atvēra, in your face, pārējā Baltija!!
Tāpat ar H&M. Cena/veiktspēja. Un, skaidra lieta, čaļi nav vis kaut kādi reģionālie sīkpirži kā Cubus vai Bik Bok, bet visnotaļ liela atvēziena starptautiska ķēde. Tātad arī biznesa žurnālisti (tādi kā Jūsu Padevīgais) priekā gavilē, jei, lielas ķēdes izvēlas Latviju, acīmredzot Latvijas rīteils tomēr nav tik sūdīgā stāvoklī. |
|