Viss ir labi un būs arvien labāk! - Komentāri [entries|archive|friends|userinfo]
veed_logs

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| google komiks Nr.1 komiks Nr.2 ]

1. Dec 2009|08:58

veed_logs
Mani, protams, neapmierina situācija, ka man ir jāmaksā lielāki nodokļi to līdzcilvēku dēļ, kuri ir nodzīvojušies pāri saviem līdzekļiem. Tomēr cits jau nekas neatliek. Iedomājos par tām motociklistu protestu akcijām un auto nodevu palielināšanu.

Labi, nodevu palielinam. Tiem, kas vēl ir pie dzīvības, nasta palielinās. Neko darīt. Bet varbūt varēja uz tā rēķina nemocīt auto īpašniekus ar tehniskajām apskatēm reizi gadā? Kāpēc to nevarētu darīt reizi divos gados, kā citās valstīs? Lietuvā, piemēram, tā esot. Teorētiski TA ir domāta, lai uzlabotu drošību uz ceļa. Tomēr nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka TA iespaids uz drošību uz ceļiem ir ļoti mazs. Vairums avāriju tomēr notiek tādēļ, ka netiek ievēroti ceļu satiksmes noteikumi - brauc pārāk ātri, brauc dzērumā, neivēro distanci vai arī avarē sliktās ceļu kvalitātes dēļ. Reāli TA ir nevis tam, lai nodrošinātu drošību, bet, lai barotu CSDD. Vairums neizietu TA tomēr ir lampiņu dēļ. Nav noregulētas tuvās gaismas, nedeg kāds gabarīts vai lampiņu krāsa nav pietiekami sarkana vai oranža. Reāli, ja auto nedeg kāda no tuvajām gaismām, tad jebkurš normāls vadītājs (tādi ir vairākums), to centīsies pats novērst iespējami ātri, nevis gaidīt TA.

Kopumā, manuprāt, TA reizi gadā, tas ir labi un jauki, bet tomēr pārāk dārgs prieks mūsu ekonomiskajā situācijā. Un pietiek barot CSDD. Paskatoties CSDD pēdojo finanšu pārskatu, kas ir atrodams viņu mājaslapā (uz 31.12.2007) (http://www.csdd.lv/documents/parcsdd/finanses/publ%202007%20g%20parskats.pdf) redzam, ka daudzi Latvijas uzņēmumi varētu tikai apskaust šo organizāciju. Apgrozījums ~ 20 000 000 Ls, peļņa ~ 2 000 000 Ls(pirms nodokļiem). Kredītsaistību nav, ir debitori (diez, TA var iziet arī uz kredīta?). Kaut kādi mistiski finanšu ieguldījumi 355 630 Ls apmērā. Ieguldījumi nekustamajā īpašumā. Pamatlīdzekļi palielinās. Bez tam - CSDD vadītāja alga ir pretdabiski liela, braukšanas eksāmens tiek kārtots ar jauniem BMW (esot uzvarējuši konkursā ar zemāko cenu :) ). Super! Bet par to visu maksā auto īpašnieki un autobraucēji.

Vēl kāds vecs raksts: http://www.diena.lv/lat/laikraksts/latvija/csdd-paaugstina-cenas
Rakstā jauks pamatojums cenu celšanai:

"Pieprasījums pēc CSDD sniegtajiem pakalpojumiem, īpaši pēc transportlīdzekļu reģistrācijas, šogad ir būtiski samazinājies. Izmaksas pārsniedz ieņēmumus, kas rada direkcijai finansiālus zaudējumus," saka CSDD sabiedrisko attiecību speciāliste Ieva Bērziņa.

Tipiska monopolista rīcība - klienti nenāk, naudas nav, japaceļ cena. Nevis jāsamazina savi pieaugošie izdevumi.

Arī no tiem, kas kārto braukšanas eksāmenu dzird par metodēm, kā tiek pieņemti eksāmeni. Proti, ir zināms daudzums pretendentu, kas ir vienkārši jāizgāž, lai dabūtu vadības noteikto naudas apjomu. Manī arī radīja lielu izbrīnu tas, ka šobrīd kārtojot eksāmenu esot kāda stunda jābraukā pa pilsētu. Bez kļūdām, protams. Ar nosacījumu, ka kāds visu laiku skatās uz pirkstiem un piefiksē katru tavu kļūmi. Vai es to spētu? Vai tos spētu CSDD šefs, ja viņam kāds visu laiku lūrētu virsū? Gan jau atrastu iemeslu izgāšanai, ja vajadzētu. Kopumā izklausās pēc kaut kādas inkvizīcijas.

Noslēgumā - es ticu, ka ir CSDD nav tā draņķīgākā organizācija mūsu valsts sistēmā. Ir trakāki varianti. Bet nu, es tā - aktuālās ceļu nodevas sakarā piedāvāju savu variantiņu.
Link Read Comments

Reply:
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..