|
[14. Feb 2019|14:00] |
Tā, man tagad ir divas sūdzības. Ātri pierakstu, lai neaizmirstu.
Pirmā - vairums autoatbildētāju klientu apkalpošanas zvaniem iesāk savu tekstu ar aptuveni šādu frāzi: "jūs esat sazvanījuši". Nevis "piezvanījis" vai "sazvanījis", bet gan piezvanījUŠI". Tā ir sērga, nevis atsevišķs gadījums. Viņi tiešām domā, ka viņi tur pieņem kaut kādus grupveida konferences zvanus, kur viņiem zvana veselas ģimenes, darba kolektīvi vai visi kāpņutelpas kaimiņi?
Otrā - tas liekulīgais maisiņu jautājums lielveikalos. Viņi ir pārvietojuši mazo maisiņu ruļļus no kases zonas uz visām pārējām zonām. Zaļums spiežas ārā pa visām vīlēm. Vēl RIMI ir pielikts kaut kāds divdomīgs teksts pie maisiņu ruļļiem. Vai maisiņu patēriņš lielveikalos ir samazinājies? Ļoti šaubos. Nemaz nerunājot par to, ka šie maziem maisiņi galīgi nav tā lielākā problēma vides aizsardzības jomā. Liekulīgie ķēmi.
Tas arī viss, pagaidām citu sūdzību nav, viss labi. |
|
|
Comments: |
From: | polija |
Date: | 14. Februāris 2019 - 14:59 |
---|
| | | (Link) |
|
štrunts ar "sazvanījuši"- kad mēģināju reiz sazvanīt riekstukalnu, noklausījos reāli 5min penteri par darba laiku svētkos un ko tik vēl ne, kamēr vispār tiku līdz tam, ka "visi operatori ir aizņemti" vai tml. :D
Tu pamēģini piezvanīt Lattelecom!
From: | polija |
Date: | 14. Februāris 2019 - 15:55 |
---|
| | | (Link) |
|
Visu dzīvi mani nekas ar viņiem nesaistīja.. Bet šogad sacepos par Elektrum tarifiem un aizskrēju pie Lattelecom TET.. Pagaidām tikai vēl rakstu depešas viņu pašapkalpošanās portālā. Pēc Tava teiktā ceru, ka līdz zvanīšanai nenonāks.. :D | |