- 2.5.12 02:32
- es beidzot esmu mājās
izvedīšu suni un iešu gulēt
bet gribēju pateikt, ka braukt oficiālajā kritiskajā masā ir kauns
kritiskā masa pēc sava rasklada nevar būt oficiāla (visi, kas tā nedomā ir duraki, skaidrā es to jums nepateiktu)
ši gada kritiskā masa bija zolīdākā kādā ever ir braukts un varēja just, tas krenķē policistus
pārdaugavas sadaļa vispār bija dievīga ar smiļģa ielu un kundzīti, kas pa vaļēj lolu sajūsmināta sauca - mūsu ielā maratons!
bučas - 13 rakstair doma
- 2.5.12 03:08
-
ča bu čas!
- Atbildēt
- 2.5.12 07:59
-
Ir negodīgi teikt, ka oficiālais brauciens ir kauns, piemēram, es pirmo gadu esmu uz velo, apkārt neviens par km īpaši nerunã, no izplatītās info km piekritēji izskatījās pēc vnk pōzeriem, kas pōzas dēł vien ir pret. Un par pašu km es puslīdz sapratu tikai pie rasb komentāros. Nebūtu jums tik lecīga attieksmīte par trū un netrū velobraucējiem, iespējams, rīgā velosituācija uzlabotos ātrāk.
- Atbildēt
- 2.5.12 08:52
-
nepārdzīvo
to pašu varētu pateikt nelecīgi ar garu skaidrojumu, kas drošvien pie rasbainieka komentāros ir noticis, bet būtība paliktu tā pati
bet ar laiku apnīk skaidrot
un ar velosituāciju rīgā viss būs labi, jo velobraucēji noteikumus zin un godprātīgi ievēro, to vakar varēja pārliecināties - Atbildēt
- 2.5.12 10:04
-
Šorīt man bij tas gods vērot Skolas ielu - kā velobraucēji pārvietojas pa veloceliņu. Katrs otrais ielu šķērsoja zem sarkanā. Tā tāda maza piezīme par to godprātību. :))
- Atbildēt
- 2.5.12 12:21
-
milzīga jēga pie tukšas ielas stāvēt pie sarkanā. gan gājējiem, gan velosipēdistiem. tāpēc man patīk francūžu un visa tā gala attieksme - iet pāri ielai tad, kad tur neviens nebrauc, nevis pēc luksofora signāliem. tiem ir nozīme tad, kad jāregulē priekšroka starp vairākiem satiksmes dalībniekiem. nav citu dalībnieku - nekas nav jādala. ko tur burkšķēt.
- Atbildēt
- 2.5.12 13:12
-
un mašīnām? ir jēga? :D
- Atbildēt
- 2.5.12 13:21
-
starp citu, stokholmā (kurā pēc cibā lasītā katrs saskata kaut ko pilnīgi citu :)) ir elegants risinājums - tāda luksoforu sistēma, kura naktī ieslēdz luksoforā zaļo gaismu, ja tuvojas auto un iela ir tukša. nu nav nevienam jāstāv uz tukšas ielas pie sarkanā, ja bez tā var iztikt, turklāt auto gadījumā bremzēšana un uzsākšana patērē krietni vairāk degvielas. taču lai to atrisinātu autobraucējiem, ir drusku jāpafiško, jo manevrētspēja ir krietni ierobežota un iespējamās sekas ir smagas.
- Atbildēt
- 2.5.12 13:36
-
es nestrīdēšos. katrs redz tik to, ko grib redzēt. un es tiešām gadus 3 atpakaļ skatījos ar lielu prieku uz velosipēdistiem Rīgā, kad tie sāka parādīties. diemžēl domas esmu radikāli mainījusi un man nav vairs vēlme torelēt šo satiksmes dalībnieku daļu. idejiski esmu par velobraucējiem pilsētā, bet ne tāda izlikumā, kādā pašlaik tas notiek.
- Atbildēt
- 2.5.12 13:38
-
pirms 3 gadiem rīgā sāka parādīties velosipēdisti? wow. man vairs nav komentāru.
- Atbildēt
- 2.5.12 13:46
-
Nu iepsējams es dzīvoju kādā citā dimensijā un velobraucēju skaits Rīgas ielās ir sarucis pēdējos 3 gados.
- Atbildēt
- 2.5.12 15:21
-
personiska nepatika ir personiska nepatika
es piemēram nevaru ciest motociklistus :) - Atbildēt
- 2.5.12 12:17
-
neķer kreņķi, tā ušakova masa ir jaunums, līdz ar to nav bijis nekādas baigās izglītošanas par atšķirībām. usne mums vispār ir slavens disidents - no tiem, kuri brauca pašā pirmajā masiņā un tika visi savākti uz iecirkni par to, ka saulainā pavasara dienā brauca pa pilsētu ar velo (ar visiem protokoliem un tiesu!) :)
- Atbildēt
- 2.5.12 11:06
-
man arī vienmēr k-masās patikusi pārdaugavas daļa :)
- Atbildēt