kants ([info]kants) wrote on June 27th, 2009 at 11:20 pm
nu tā ir spekulācija. es pieņemu, ka valodiskas formas, noteikta tipa frāzes / jautājumi ir iedarbīgāki kā suņa sūds.
jautājumam par to, kāpēc nekā nav un kā tas nākas, nepieciešams ievads - kā ēsma. mazs un vienkāršs pārspriedums ar esošo un esamību; jautājums ir āķis. ar pliku āķi, protams, nevienu nenoķersi.
kontingents šķiet reprezentatīvs, neba ļoti sliktāks par kājāmgājējiem, tiem, kas brauc ar auto etc. arī es esmu braucis sabiedroskajā transportā!
ja komerciālā reklāma nes rezultatus, kādēļ lai tādi nebūtu "filozofiskai"? galvenais - izpildījuma kvalitāte - atbilstoša vietai, laikam, auditorijai etc.
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.