nu tā ir spekulācija. es pieņemu, ka valodiskas formas, noteikta tipa frāzes / jautājumi ir iedarbīgāki kā suņa sūds.
jautājumam par to, kāpēc nekā nav un kā tas nākas, nepieciešams ievads - kā ēsma. mazs un vienkāršs pārspriedums ar esošo un esamību; jautājums ir āķis. ar pliku āķi, protams, nevienu nenoķersi.
kontingents šķiet reprezentatīvs, neba ļoti sliktāks par kājāmgājējiem, tiem, kas brauc ar auto etc. arī es esmu braucis sabiedroskajā transportā!
ja komerciālā reklāma nes rezultatus, kādēļ lai tādi nebūtu "filozofiskai"? galvenais - izpildījuma kvalitāte - atbilstoša vietai, laikam, auditorijai etc.
beigtas lapsas memuāri - Post a comment
dirsne un ņemte (c) P.B.