Labdien.
Sasveicinājos, jo šī ir mana absolūtā debija texxxtos. Turpmāk tas, protams, neatkārtosies, jo pēc būtības es neesmu tāds cilvēks, kas sveicinātu citus.
EK man šonedēļ deva diezgan plašu amplitūdu izvēlei, par ko rakstīt. Viena no tēmām bija jebkura teātra izrāde, ko esmu redzējusi pēdējā laikā, bet tā kā es ļoti intensīvi apmeklēju teātri, izvēle bija starp piecām izrādēm - 7 Fausti, Amizants gadījums, Otello, 5 vakari un Melnais piens. Tā kā domāju, ka foršāk ir rakstīt par seksu, nekā par teātri, šoreiz priekšroku esmu devusi iespējai analizēt atvērumu no Dzaihunas Šeņas grāmatas "Dziedinošais SEKSS Iņ un Jan metode" ar apakšvirsrakstu "Kā saglabāt mūžīgu jaunību un gadiem ilgi baudīt debešķīgu seksu" desmitās nodaļas "Astoņi palīdz", kas vēsta par paņēmieniem sievietes dziedināšanai. Ar šo grāmatu, kas, kā esmu pārliecināta, vispār nepieder man, ar EK un viņas māsu niekojāmies, kamēr gaidījām latviešu kulta seriālu "Prāts un instinkts", kas tāpat kā šī grāmata ir par sievietēm un seksu.
Man, piemēram, mājās nav tādas ierīces kā skaneris, tāpēc nāksies vienkārši īsumā Jums pastāstīt par to, ko vēsta šis texxxts. Proti, tur aprakstīts, kādu palīdzību iespējams sniegt sievietei, kas cieš no sāpīgām menstruācijām. Tiek minēts arī iemesls, kādēļ viņa varētu tik ļoti ciest - vienas no enerģijām (iņ vai jan) sievietei ir par daudz. Pieminēto enerģiju sakrāt vairāk nekā vajadzīgs iespējams esot ilgstošā saskarē ar ārējās vides apstākļiem, ko grāmatas autors/autore (Jūs pēc vārda sapratāt dzimumu?) ir raksturojis/usi kā aukstus (sniegs, -30 grādi, melones, saldējums, tēja ar ledu) vai karstus (saule, pludmale, vasara, pikanti ēdieni, šokolāde, rieksti, kafija). Tā rezultātā sieviete kļūst kūtra un salīga vai arī nemierīga un svīst. Šīs enerģijas tāpat kā visu citu dzīvē ir iespējams samērot, un kas gan cits šim nolūkam der labāk kā sekss!
Tomēr šajā gadījumā seksa mērķis nav tik ierastais ceļš uz baudu (lasi - orgasmu), bet gan dziedināšana, tāpēc arī noteikumi ir citi - gūt baudu ir pilnībā aizliegts. Recepte ir pavisam vienkārša - konkrētā pozā (pāris guļ uz sāniem viens otram pretim. Sieviete apvij kāju ap partnera cisku. Viņš ievada dzimumlocekli makstī un pēc tam to izvelk ārā pavisam 18 reižu peč kārtas) jāpišas divas reizes dienā 15 dienu garumā.
Viena lieta, kas man nav saprotama - uz cik ilgu laiku sieviete tiks dziedināta. Ja nu viņai nav iespējams izvairīties no regulāras aukstās vai karstās enerģijas uzkrāšanas pāri mēram, tad cik bieži ar šādu fizkultūru pārim nāksies nodarboties. Ja to menstruālo sāpju mazināšanai nepieciešams darīt ik pēc pāris mēnešiem, vai tiešām tas ir to vērts?
Papildu skaidrojumā zem attēla, kurā redzama svarīgā poza, pieminēts tas, par ko Jūs visi varbūt arī iedomājāties - partneros modīsies vēlme pēc dzimumakta (tātad tā dziedināšana nemaz netiek uzskatīta par dzimumaktu) - , bet šādam kārdinājumam kategoriski nedrīkst ļauties, jo tad visas pūles vējā. Tā kā tad, ka dzer antibiotiku 7 dienu kursu, bet piektajā dienā salūzt un sadzeras šņabi.
Lai nu kā liekas grāmatas autoram, man tomēr šīs darbības vairāk atgādina dzimumaktu nevis dziedināšanu, un par visu vairāk satriec nevis tas, ka abi partneri visdrīzāk uzbudinās, tomēr nesasniedz kulmināciju, jo pieņemu, ka varbūt, izlasot grāmatu un esot ļoti apņēmīgs, vīrietis tiešām var apgūt ejakulācijas aizturēšanas prieku, bet gan visa šī monotonitāte (ir tāds vārds). Kā daļa no ierastā dienas režīma - "Celšos 7:30, uzēdīšu ko vieglu brokastīs, 15 reižu ievadīsim manī dzimulocekli, ieskriešu dušā un braukšu uz darbu". Var jau būt, ka pēc ilgiem treniņiem un šādas pārim abiem pieņemamas filozofijas regulāras piekopšanas uz to visu iespējams noraudzīties pavisam citādi, bet tad, ja ar šādu metodi sāpīgas menstruācijas censtos ārstēt tāds cilvēks kā es un kaut kāds tāds līdzīgs kā mans draugs, varētu notikt arī pilnīgas šausmas. Šī monotonitāte (atkārtoju - ir tāds vārds) varētu izraistīt pilnīgu seksuālas intereses zudumu.
Vēl domāju, vai gadījumā, ja vīrietis īpaši negrib piekrist šādai dziedināšanai, bet sieviete ir aptrakusi ar to grāmatu un savām ikmēneša sāpēm, un baigi grib izmēģināt - vai nevar darīt tā, ka vīrietis ievada tās 18 reizes, un tad sieviete izdara tādu trakulību, ko sev atklājusi Kombuļu Inese, un sniedz viņam orālu baudījumu. Jo sieviete diez vai šādā veidā var sasniegt nevēlamo orgasmu. Un vai kaut kad starp abām dziedināšanas reizēm drīkst piedzīvot arī kādu seksa reizi, kādās pozās vēlas un ievadīt cik reižu vēlas. Te tikai varu apgalvot to pašu, ko Māra Zālīte un Imants Ziedonis - "To mēs nezinām."
Nu jā, tas viss tādā normāla eiropieša, kas dzīvo vairāk vai mazāk kristīgās tradīcijās, skatījumā varētu likties kaut kādas pilnīgi jocīgas šausmas. Pie tam vēl bildēs pie rakstiem, lai tas viss liktos ticamāk, ir nevis paši ķīnieši, bet gan normāli baltie cilvēki. Man ir baigais šoks, jo tur ir vēl visvisādi tamlīdzīgi padomi.
Iesaku izlasīt visiem, kam ir sāpīgas menstruācijas. Varbūt, ka noder.
MĒS DZERAM UN RAKSTĀM TEXXXTUS - Komentāri
xxx (texti) wrote 24. Oktobris 2010, 16:19
Dziedinošais sekss, Iņ un Jan metode