gada vilšanās - filma Leviatāns. :
čerņa, hārdkors un borings.
un debilie krievi, ar kuriem es negribu vispār nekādu darīšanu. režisora romantiskais nolūks, bet lai viņš iet galīgi; dzīvnieki, nekāda tur romantika, arī tie, kas filmā bija domāti labie, manā izpratnē ir sliktie, patriarhālās, bļaģ, struktūras
nu varbūt nebūtu licies arī tik pārsteidzoši parasti, ja pirms tam nebūtu lasījusi miljoniem jūsmīgu atsauksmju, ka tā bezmaz vai ir otrā "Atgriešanās" vai "Elena"
šai filmai līdz minētajām divām ir miljons gadi
bet es arī saprotu, filmas veidotāja nolūks ir politisks, un, kā jau parasti, kur sākas politika, tur beidzas māksla. un visas tās balvas Leviatāns arī dabūja par politiku. es saprotu, ka viņam sakāpa dusmas un viņš pazaudēja niansētību, tā notiek ar mums visiem. labi labi, viss būs labi. varbūt viņam ir pienācis laiks emigrēt.
čerņa, hārdkors un borings.
un debilie krievi, ar kuriem es negribu vispār nekādu darīšanu. režisora romantiskais nolūks, bet lai viņš iet galīgi; dzīvnieki, nekāda tur romantika, arī tie, kas filmā bija domāti labie, manā izpratnē ir sliktie, patriarhālās, bļaģ, struktūras
nu varbūt nebūtu licies arī tik pārsteidzoši parasti, ja pirms tam nebūtu lasījusi miljoniem jūsmīgu atsauksmju, ka tā bezmaz vai ir otrā "Atgriešanās" vai "Elena"
šai filmai līdz minētajām divām ir miljons gadi
bet es arī saprotu, filmas veidotāja nolūks ir politisks, un, kā jau parasti, kur sākas politika, tur beidzas māksla. un visas tās balvas Leviatāns arī dabūja par politiku. es saprotu, ka viņam sakāpa dusmas un viņš pazaudēja niansētību, tā notiek ar mums visiem. labi labi, viss būs labi. varbūt viņam ir pienācis laiks emigrēt.
Comments
”Elenaa” bija matriarhaalaa struktuura, bet vai taapeec kaads bija laimiigaaks?
(Reply to this) (Thread)
Bet patriarhālā struktūra, iespējams, prasa lielāku brutalitāti arī formā. Šī nav mana mīļākā Zvjaginceva filma (mīļākā ir ""Изгнание"), bet tik un tā kino ir tik maz ļaužu, kuri prot to, ko viņš.
(Reply to this) (Parent)