Comments
Bēthovena FjurElīzi var smuki noklimperēt piektās klases skolnieks.
ar to es vēlos aprādīt, ka ģenialitātei un talantam nereti nav ne mazākā sakara ar sarežģītību, un fakts, ka piektklasnieks var kvalitatīvi noklimperēt FjurElīzi, jo tā nav sarežģīta, nemazina skaņdarba kvalitāti, vai ne?
un kas tā vispār ir par apsēstību ar Kvalitāti.
ar to es vēlos aprādīt, ka ģenialitātei un talantam nereti nav ne mazākā sakara ar sarežģītību, un fakts, ka piektklasnieks var kvalitatīvi noklimperēt FjurElīzi, jo tā nav sarežģīta, nemazina skaņdarba kvalitāti, vai ne?
un kas tā vispār ir par apsēstību ar Kvalitāti.
uz jautaajumu neatbildeeshu, jo esmu jau atbildeejis
un to, ka ir apseestiiba ar Kvalitaati, izdomaaji tu. saruna izveersaas par kvalitaati, bet tas nenoziimee, ka taa ir prioritaaraa meeraukla vai nezinu kaa tu to saprati. jei bogu, cilveeki, tak saakat bishkinj kaapt aaraa no savaam galvaam un rakstiit nevis apgalvojum-, bet jautaajumteikumos
atvainojos, ja izklausaas kaut kaa nepieklaajiigi. kaut gan arii taa nav mana vaina, jo dusmas vai aizvainojuma manii nav. tikai neliela nopuuta
un to, ka ir apseestiiba ar Kvalitaati, izdomaaji tu. saruna izveersaas par kvalitaati, bet tas nenoziimee, ka taa ir prioritaaraa meeraukla vai nezinu kaa tu to saprati. jei bogu, cilveeki, tak saakat bishkinj kaapt aaraa no savaam galvaam un rakstiit nevis apgalvojum-, bet jautaajumteikumos
atvainojos, ja izklausaas kaut kaa nepieklaajiigi. kaut gan arii taa nav mana vaina, jo dusmas vai aizvainojuma manii nav. tikai neliela nopuuta
(Reply to this) (Parent)