es tad arī lasu to Benvilu (patīk,protams) un brīnos par ko citu - cik maz viņš savā nepretenciozitātē un metodē atšķiras no tā sauktās lv augstā plaukta sieviešu literatūras, no žanra, ko biju jau sākusi savā sirdī (tās cietības dēļ) zaimot. jāatver acis. :
Comments
var būt, ka tev taistnība, taču nepretenciozitāte un metode diemžēl nav kvalitātes. kvalitātes ir stils un saturs.
(Reply to this) (Thread)
to, kas atšķiras, es varētu saukt par dziļumu. un sirds atsaukšanos, ko sajūt *normālais* cilvēks, to lasot.
tajā mūsu siev. lit. sirds atsaukšanos sajūt tikai hipersensitīvas sievietes ar viegli traucētu realitātes sajūtu. jo traucē tā romantiskā estētika, gan Ikstena, gan Ābele bieži balansē uz pārsaldinātības robežas...bet tur tajā grāmatā nekā tāda nav, tāpēc arī ļoti aizķer.
uzdrošinos pat teikt, ka Neiburgas grāmatā bija daži stāsti, kas ir līdzvērtīgi.
tajā mūsu siev. lit. sirds atsaukšanos sajūt tikai hipersensitīvas sievietes ar viegli traucētu realitātes sajūtu. jo traucē tā romantiskā estētika, gan Ikstena, gan Ābele bieži balansē uz pārsaldinātības robežas...bet tur tajā grāmatā nekā tāda nav, tāpēc arī ļoti aizķer.
uzdrošinos pat teikt, ka Neiburgas grāmatā bija daži stāsti, kas ir līdzvērtīgi.
lai arī A.N. grāmata man šķita ok, manuprāt, tavs viedoklis ir pārspīlēts. šīs lietas nav salīdzināmas kaut vai intelektuālās kapacitātes un autora spožās literārās erudīcijas dēļ.
kāpēc tu atkal pārspīlē? bukeru pēdējā laikā dod arī visādiem draņķiem (e.g. Makjuana 'Amsterdama', aizmirsu autoru, bet darbs 'Dailes līnija').
(Reply to this) (Parent)
bet īpaši simpātisks man Benvils šķiet tādēļ, ka es arī nekad neesmu varējusi saprast, ar ko īpašs ir tas makjuens un kāpēc ir jātērē laiks, viņu lasot.
(Reply to this) (Parent)
Ja tu zinātu, cik daudz reižu esmu vēlējusies, kaut to grāmatu nekad nebūtu uzrakstījusi.
(Reply to this) (Parent)