i did it |
[Sep. 30th, 2010|06:40 pm] |
[ | Current Mood |
| | hepī | ] |
[ | Current Music |
| | edith piath - non, je ne regrette rien | ] | it was the third time i went to the cinema on my own.. and the second time i watched the same movie twice at the theater.. and the first time i took notes during a movie.
notes nav tik daudz, kā varētu būt, bet zālē tomēr bija tumšs un medicīnas studentes, kas sēdēja man blakus jau tāpat meta uz mani dīvainas acis. brīdī, kad es izvilku blociņu, man bija pierakstāmas 3 lietas, bet kamēr rakstīju otro aizmirsu. [as usual]
1)[no shooting script] INT. APARTMENT, TOKYO - CONTINUOUS Cobb sits, waiting. Checks his watch, restless. He pulls a HANDGUN. Checks it is loaded. places it on the table in front of him [kas nav tiesa, filmā viņš atstāja to rokā]. Pulls out a PEWTER SPINNING TOP, SPINS it on the table ... He INTENT STUDIES the top's spin... As he stares, the sound of a FREIGHT TRAIN builds and builds- the top WOBBLES, TIPS onto its side- the sound of the train STOPS. [par train sounds neatceros, bet to gun viņš turēja rokā, it kā gatavs nošauties ja vilciņš nepārstās griezties, bet noliek uz galda tikai tad kad vilciņš apstājas ar tādu sort of 'hjū' - un pirmajā reizē es pat nepievērsu īšti uzmanību šādiem pašnāvnieciskiem mājieniem, jo skatītāji vēl nezin totēmu būtību.. un vēlāk filmā pārāk daudz viskkas notiek, lai atcerētos, šo sākuma epizodi] the PHONE RINGS- Cobb GRABS it-
2) besides - šī nav vienīgā reize, kad vilciņš pārstāj griezties, otrā ir pēc ariadnes tilta rekonstruēšanas from memory un viņas pirmās tikšanās ar mrs cobb, kas mani sort of samulsināja, par beigu vilciņa prikolu, ja nu vienīgi viņš nav savus bērnus projicējis iekš sava Limbo, radījis paralēlo realitāti lidmašīnai, customs u.tt. bēt - that's too complicated, tāpēc gan jau vilciņš apstājas. [a vot mana mamma teica - protams, ka tas ir sapnis, jo kāpēc gan lai bērniem būtu atkal tās pašas drēbes?]
3) sākuma mūzika gandrīz vai 1:1 ar shutter islandu, tāpat, kā skats ar izlietni un leo.
4) kafejnīca, kurā cobbs stāsta aridanei par sapņiem un realitāti saucas 'cafe debussy'
5) iečekoju, kur atrodas mombasa -> kenijā.
6) kad sapņa pirmajā līmenī cobbs no fišera mēģina dabūt ārā spontāno ciparu kombināciju, viņš viņam saka: 'how about instinctively, huh?' tas 'huh' in vnk tāds di kaprio blood diamond thing :P
7) ar kiku joprojām galvā cīnos, bet radās jaunas domas: otrajā līmenī, īmss vairs netēlo uncle pīteru, bet gan staigā līdzi fišera zemapziņas viņa projicējumam, kuru viņi starpcitu arī pieslēdz pie čemodāniņa [vēlāk gan neatceros, lai viņš būtu arī liftā, bet kāpēc, lai viņš būtu, ja viņš nav īsts? un kas notiek, ja dalīt sapni ar zemapziņas projekciju? un arī sniegos viņš neparādās.. vai tas vnk bija skata pēc? [variants tiem, kam nepatīk domāt par muļķībām]]
8) gravitācijas jautājumi mani joprojām bišku samulsina, jo visās reizēs ir tas viens tavs īstais skatupunkts - piem. fišeram un cobbam, kad glāzes tur svārstās.. ir kkāda sajūta, ka tā gravitācija uz cilvēkiem nedarbojas.. un vēlāk gaitenī, griezās tikai gatenis.. o. visu sapratu.. nu further questions, viss pareizi. pššš. [pluss vēl visas spekulācijas par baseiniem un to, kā viņi to filmēja :P ]
9) vsp šī bija absolūtākā leo nedēļa - viņa filmas, viņa intervijas, vecāki aizgāja uz inception, omīte zin leo.. un arī tāds sīkums, anna klausījās eminemu un sporta zālē skanēja.. konkrēti - lose yourself, kur ir šādas rindiņas: 'The clock's run out, time's up over, bloah! Snap back to reality, Oh there goes gravity' džīzas
10) vēl gribēju piebilst, ka absolūti aizmirsu, ka filmā bija tik daudz humora..
EAMES: Once you’ve lost your tail. (Cobb reacts) Back by the bar, blue tie. Came in about two minutes after we did. COBB: Cobol Engineering? EAMES: They pretty much own Mombasa. (Cobb glances over the balcony) COBB: Run interference. We’ll meet downstairs in half an hour. EAMES: Back here? COBB: Last place they’d expect. (Eames downs his drink. Rises. Walks over to the Businessman) EAMES: Freddy! (The Businessman looks up, awkward) EAMES: Freddy Simmonds, it is you! (Cobb nonchalantly SLIPS over the balcony DROPPING HARD into the midst of the crowd on the street below) EAMES:(looks harder) Oh. No, it isn’t.
***
Eames stands on the pavement. The car pulls up. Cobb beckons from the rear window. Eames looks at Saito. Back to Cobb. EAMES: This is your idea of losing a tail? COBB: (shrugs) Different tail.
***
ARIADNE: Why are they looking at me? COBB: Because you're changing things. My subconscious feels that someone else is creating the world. The more you change things, the quicker the projections converge on you. ARIADNE: Converge? COBB: They feel the foreign nature of the dreamer, and attack-like white blood cells fighting an infection. ARIADNE: They're going to attack us? COBB: No, just you.
***
ARIADNE: And ten years in the third level. Who wants to spend ten years in a dream? YUSUF: Depends on the dream.
***
ARTHUR: Eames, I'm impressed. EAMES: Your condescension, as always, is much appreciated, Arthur.
***
after the van apmet kūleni un laimīgā kārtā piezemēja uz riteņiem, YUSUF: 'Did you see that?!' [bet visi guļ]
***
ARTHHUR: Quick, give me a kiss! (She kisses him and then looks around) ARIADNE: They're still looking at us. ARTHUR: Yeah, it's worth a shot.
***
un kad viņi tur sniegos, FISCHER: Couldn't somebody have dreamt up a goddamn beach?
11) un vsp nabadziņš maisagalva, i felt for him very much, šitā čakarēt mozgas cilvēkam, viņš tak varēja sajukt prātā no tādiem pārdzīvojumiem.
12) vēl kkāds zināms šarms ir tiem viņu sort of alūzijām un reminiscencēm -> 'to take a leap of faith' un 'an old man, filled with regret, waiting to die alone'..
13) un beigās.. man bija tik apmierināts smīns un tik forša sajūta, ka bail.
bet mans ģeniālākais gala secinājums par šo filmu ir: after you've seen it 'one reality won’t be enough for you'
p.s. no tām 3ām - divas bija uz di kaprio un viena uz farelu. (chuckle) |
|
|