Grain of Salt - [entries|archive|friends|userinfo]
snauts

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Jan. 13th, 2010|11:50 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:January 14th, 2010 - 03:50 pm
(Link)
Principā:
Apskati dokumentācijā pirmo un otro lielo bildi, visa atšķirība ir vektorā *gravity*, kuru tu varētu aizstāt ar tķipo:

(point-scale *wind* (noise (state-location *turtle*)))
[User Picture]
From:[info]barvins
Date:January 14th, 2010 - 04:05 pm
(Link)
Tobiš, ja pareizi saprotu, šajā piemērā "gravity" vektors modificē zara virzienu, un konstanta vektora vietā varētu likt tādu, kas mainās pēc noise funkcijas, un ne obligāti spiestu zaru uz leju, bet varētu kustināt uz jebkuru pusi. Principā vajadzētu arī tā, ka tievie zari kustas vairāk un resnie kustas mazāk. Čujs saka, ka vajadzētu varēt piemeklēt tādu noise funkciju, kas izskatās daudz maz reālistiski.
Ja nebūtu slinkums lispu mācīties, varētu paeksperimentēt.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:January 14th, 2010 - 04:14 pm
(Link)
Nu jā, man tanī vienādojumā bija vēl (state-scale *turtle*), kas ir zara resnums konkrētajā punktā, bet tik un tā izskatījās kaut kā nedabīgi, itkā koks būtu dzīvs un pats kustētos.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:January 14th, 2010 - 04:18 pm
(Link)
Tanī grāmatā ko lasu mākonis nāk no nodaļas "solid spaces", nākamā nodaļa ir par "animating solid spaces", varbūt tur būs kāda interesanta ideja.