Comments: |
| From: | snauts |
Date: | January 14th, 2010 - 11:50 am |
---|
| | | (Link) |
|
Eu, a kā tas strādā? Tur ir kaudze ar particlēm, kas kustas un mainās pēc kaut kādiem principiem, vai kaut kā savādāk?
| From: | snauts |
Date: | January 14th, 2010 - 02:24 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Particles tur nav. To drīzāk varētu nosaukt par vokseli, kuru definē ar "noise" funkciju.
P.S. uzdūros šādam: http://vimeo.com/7629059L-sistēma, kuru kustina ar "perlin noise". Interesanti, cik reāli ir modificēt tavu augu zīmējamo progzu, lai uztaisītu animāciju, kas reālistiski imitē, ka koka zarus šūpo vējš?
| From: | snauts |
Date: | January 14th, 2010 - 03:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu es jau kaut ko tādu biju uztaisījis, bet izkatījās tikpat tizli kā viņiem, nevis itkā šūpotu vējš, bet itkā kāds ābolus purinātu lejā. Šitajiem džekiem izskatās daudz labāk, un viņiem pat internetā ir dokuments par to kā tas ir panākts, bet es to vēl neesmu apskatījies.
| From: | snauts |
Date: | January 14th, 2010 - 03:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Principā: Apskati dokumentācijā pirmo un otro lielo bildi, visa atšķirība ir vektorā *gravity*, kuru tu varētu aizstāt ar tķipo: (point-scale *wind* (noise (state-location *turtle*)))
Tobiš, ja pareizi saprotu, šajā piemērā "gravity" vektors modificē zara virzienu, un konstanta vektora vietā varētu likt tādu, kas mainās pēc noise funkcijas, un ne obligāti spiestu zaru uz leju, bet varētu kustināt uz jebkuru pusi. Principā vajadzētu arī tā, ka tievie zari kustas vairāk un resnie kustas mazāk. Čujs saka, ka vajadzētu varēt piemeklēt tādu noise funkciju, kas izskatās daudz maz reālistiski. Ja nebūtu slinkums lispu mācīties, varētu paeksperimentēt.
| From: | snauts |
Date: | January 14th, 2010 - 04:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu jā, man tanī vienādojumā bija vēl (state-scale *turtle*), kas ir zara resnums konkrētajā punktā, bet tik un tā izskatījās kaut kā nedabīgi, itkā koks būtu dzīvs un pats kustētos.
| From: | snauts |
Date: | January 14th, 2010 - 04:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tanī grāmatā ko lasu mākonis nāk no nodaļas "solid spaces", nākamā nodaļa ir par "animating solid spaces", varbūt tur būs kāda interesanta ideja. | |