Septembris 28., 2006
smille | 18:05 šausmīgi daudz saklabināts.. un tā i neatradu apakšbikšu epopejas sākumu :D bet citādi - šodien pārdomas par to, kā cilvēki mācās kustības, ka smadzenes lai mācītos izmanto modeļus, kas paredz kustību un modeļus kas kontrolē pirmā modeļa izpildi utt. daudz un dikti interesanti.. tik līdz galam neizdodas apsmadzeņot..
diezgan haotiski man domas pa galvu lēkā:
Vakar bija laiskā diena ar dikti labām sajūtām, ar aptuveni tādu uztveri kā mazam bērnam, sajūtu līmenī, kad skaties un sajūti kā bija tad, kad viss ko dari ir pats svarīgākais uz pasaules, kad spēlēšanās ir dzīves sastāvdaļa, kad jebkas neizprotams rada interesi izpētīt/apskatīt/pamēģināt.. Tikai paēst vakar nesanāca, kā rezultātā volejbolā nebija spēka.
Kādā veidā tiek radīti modeļi? Kas nodrošina modeļu radīšanu? Kā tiek radīti modeļi? Modeļi = informācija, tātad.. Kā tiek radīta informācija? Modelis ir informācija savai lietošanai, tātad informācijas radītājs ir arī informācijas patērētājs.
Tātad - informācijas radīšanas priekšnosacījums ir spēja saprast šo informāciju? nop, nepareizs arguments.
atcerēties painteresēties par zemsedzes sūnu un melnceres optimālajiem vides/augsnes apstākļiem.
vai modeļu radīšanu nodrošina cits modelis? vai smadzeņu uzbūve? nop, nevis uzbūve bet smadzeņu darbība.
ja es salīdzinu sevi šobrīd ar sevi beidzot vidusskolu, es neapšaubāmi gan zinu, gan saprotu daudz vairāk. un esmu laimīgāka. un vēl aizvien mācos.
vai cilvēks izmantojot smadzenes spēj saprast smadzeņu darbību? vai sistēma spēj izpētīt pati sevi?
vajag atcerēties Gustava mācīšanās metodi - stāstīt uzzināto draugiem.
tātad pārāk daudz vienlaicīgi nevajag izlasīt, jo savādāk tas tāpat aizmirstās.
es gribu izveidot un uzturēt ar šo pasniedzēju draudzīgas attiecības - loose network.
|
Reply
|
|
|
|
Sviesta Ciba |