From: | melodie |
Date: | December 15th, 2005 - 02:44 pm |
---|
| | | (Link) |
|
papildus komponents ārējai darbībai - feedback (ne tik paredzams)
Ja kautkas notiek, tad vienmēr ir smalkas neparedzamas novirzes? Jā.
Izskatās (autobusā domāju), ka svarīgs ir tas starta moments. Kad darbība sāk sākties pa īstam, nevis domās. Tad iet vienlaikus. Bet ja tā ir iedomāta, tad tas sākums ir savādāks.
Neieteiksi, ko palasīties?
From: | melodie |
Date: | December 15th, 2005 - 04:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
opā. diemžēl es laikam nevaru nodefinēt topiku, kuru tu meklē:)
bet kkas šķiet sasaucas ar action science (Chris Argyris) un Peter Senge, kuram ir organizational learning (bet ne tikai organizational) teorija. Gramata "The Fifth Discipline"
Palasīšu šīs. Man liekas, ka var kautkādā mērā atdalīt darbību no domas par to, tad domu pārveidot un vēlāk integrēt ar darbību. Iesākumā, tā varētu paātrināti mācīties mūziku, bet liekas, ka tā varētu mācīties dajebko.
Tikai gribu zināt, kur ir tā problēma, kapēc zināšanas tik reti pāraug darbībā un kā to risināt.
From: | (Anonymous) |
Date: | December 17th, 2005 - 02:16 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Varbūt tāpēc, ka zinām vairāk nekā gribam?