- tas ir normāli?
- 14.2.10 15:20
- Tu pērc dārgu softu un tev pienākas bezmaksas jauninājumi bez papildus maksas par licenci, bet tev jāmaksā par upgreidošanas darbiem pēc šitāda ceņņika:
3. Software Upgrade
The Seller shall provide to the Buyer the latest available versions of the applications software included in the Equipment upon release of any such new version by the manufacturer of such application software and after the completion of tests of such new version by the Seller. Upgrade to new versions is provided at no additional charge for the license. Any Upgrade related works will be charged according to hourly service rates.
Cenas:
System configuration changes € 495,00/ per day
Training (50% discount is given to existing customers) € 695,00/ per day
System upgrade (System upgrade discount 50% to existing clients) € 695,00/ per day
New reports programming € 495,00/ per day
Runa ir par Fidelio viesnīcu sistēmu un līgumu ar brāļiem igaunīšiem. Piebildīšu, ka darbus veic igauņu vietējais (Latvijā atrodošais) staffs. Tas kaut kā neizklausās par traku? - 17 rakstapiebildīšu
- 14.2.10 15:37
-
Man domāt, ja nopirksi softu, automātiski kļūsi 'existing client'. Neko vairāk nevaru pateikt, jo varbūt tajā 'day' strādās 10 cilvēki un visu pabeigs stundā. Jāprecizē.
- piebilst
- 14.2.10 15:42
-
No viņiem jebkurš precizējums jāizpiež ar spiešanu. Šī cena jau arī nebija sākotnējā līguma variantā. Tikai "maksāsiet pēc stundas likmes". Kad piespieda precizēt, kas tās tādas par likmēm - parādījās šis. Un, nē, desmit cilvēku tur nestrādās.
- piebilst
- 14.2.10 16:08
-
Cena ir par dienu - t.i. 8 stundām. Ja to izdala uz 8 - 43 ls stundā. Dārgi, norma ir 25 - 30 ls/stundā.
- piebilst
- 14.2.10 16:36
-
Ņemot vērā, ka produkts ir nišas, parasti šitādi fokusi parasti lien laukā. Tomēr aptuveni 20% perebors. Salīdzinājumam- euro 200 ir standarta dienas likme liela apjoma darbiem, euro 400 - konsultāciju tipa darbiem (īstermiņa darbi augsti kvalificētam konsultantam), euro 800-1000- top līmeņa guru.
- piebilst
- 14.2.10 17:08
-
Kur tur sanāk 20%? Konfigurācijas izmaiņas un jauninājumi ir melnais darbs, tam tak konsultantu nevajag, pietiks ar parastu blaugznaino nūģi.
- piebilst
- 14.2.10 17:17
-
Kā jau teicu - nišas risinājumiem parasti pakalpojumu cenas ir krietni uzkruķītas un par parastu nūģi prasa kā par ūberkonsultantu. Bet šajā gadījumā ir vēl mazliet perebors.
- piebilst
- 14.2.10 18:28
-
Zini, vispār viņu piedāvātais līgums ir viena preteklība. Tā tāda iaguņu firma BHRS (Baltic Hotel and Restaurant Systems ), kas pārstāv un piegādā to Fidelio. Bez Fidelio tirgū ir vēl dažas operētājsistēmas, bet atsauksmes vislabākās ir par šo. Patiesībā jau nav pārāk sliktas atsauksmes arī par sadarbību ar vietējiem BHRS džekiem Latvijā, bet nu līgumiņš... Visas spraugas aizbāztas, ne par ko viņi neatbild, nekādas riska daļas, mēs pat līgumu īsti nevaram lauzt, ja viņi nepilda savas saistības opienācīgi. Par maintenance jāmaksā gads uz priekšu. Un tad vēl čupām atrunu, kas viss būs jāapmaksā papildus šai servisa maksai - prakstiski viss, kas nāk priekšā, ja pašiem džekiem kaut kas noiet greizi. Maksā un atbild pircējs, tas ir - mēs.
- piebilst
- 14.2.10 21:49
-
Painteresējies, kā tas izskatās praksē. Ja nūģis atbrauc reizi 3 mēnešos uz stundu un visu fiksi izdara, tad cena ir ļoti normāla.
- piebilst
- 14.2.10 21:54
-
Saproti, cena ir par DIENU nevis STUNDU. Ja nūģis atbrauc uz stundu, viņš automātiski ieskaita dienu. Pie tam "painteresējies, kā notiek praksē" ir tieši tas, ko es daru, bet prakse ir prakes un līgums ir līgums.
- piebilst
- 15.2.10 15:11
-
Nu tad triec viņus ratā, ja tā. 500 Ls par jauninājuma uzlikšanu šķiet vienkārši stulbi.
Vai arī apjautājies citiem viņu klientiem, cik gadā sanāk maksāt. - piebilst
- 14.2.10 16:58
-
Neviens jau neliedz uzstādīt jaunās versijas paša spēkiem, vai arī palikt pie vecās versijas, ja tā pilnībā apmierina.
- piebilst
- 14.2.10 19:16
-
Vīrs teic, ka ceņņiks normāls (viņš arī strādāja ar specifisku, klientam pietjūnētu softu), bet naudu būtu normāli iekasēt par stundām, nevis par pilnu dienu.
- piebilst
- 14.2.10 19:20
-
61 Ls par stundu ir pinībā normāli?
- piebilst
- 14.2.10 19:54
-
Viņš teic, ka jā.
- piebilst
- 14.2.10 20:03
-
Par jauninājuma (ne jau jauna moduļa) pielāgošanu uzinstalētai programmai?
- piebilst
- 14.2.10 20:13
-
Nu, klienti, protams, nav bijuši laimīgi par šādu ceņņiku. :) Pastāvīgiem klientiem (t.i., tādiem, kas uzpeld biežāk nekā reizi gadā) ir atlaides. Protams, var arī visu uzlikt pašu rociņām vai nelikt vispār, ja nevajag.
Bet
1) tas nav visu dienu,
2) cilvēks, kas atnāks un uzliks, būs attiecīgā softa spečuks, un viņa stunda maksā tik, cik maksā. - piebilst