- 22.11.09 21:52
- Pamatojoties uz Jūsu atsūtīto bankas ziņojumu, ir pieņemts kartes lietotāja iesniegums/pretenzija, kas ir nodots izskatīšanai Swedbank Karšu lietotāju apkalpošanas nodaļai.
Prognozējamais atbildes vai risinājuma termiņš ir 45 dienas.
Atbilde Jums tiks sniegta bankas ziņojuma veidā internetbankā ib.swedbank.lv.
Nepamatotas pretenzijas gadījumā Swedbank ir tiesības ieturēt komisiju 5 LVL saskaņā ar Swedbank cenrādi. Ha. - 7 rakstapiebildīšu
- afigeļi!
- 22.11.09 22:00
-
- Reketu izsaucāt?
- Ne-e.
- Nu, tad no jums čiriks par viltus izsaukumu. - piebilst
- 22.11.09 22:03
-
wow, jā, labi dzīvojam.
- piebilst
- 22.11.09 22:39
-
superīgi. dīvaini, ka viņi vēl neiekasē ieejas maksu par ieiešanu kādā no bankas filiālēm.
- piebilst
- 22.11.09 22:39
-
rt
man arī šitāds reiz pienāca. tur viens džeks bija manu pazaudēto karti izmantojis taksī un parakstījies. noskaidroju, ja es vēlētos šo maksājumu apstrīdēt (tur bij kādi desmit laši), tad man vajadzētu paraksta ekspertīzi un sazini velns ko vēl ne. likos mierā. šie iekasēja savu piecu lašu komisiju.
- piebilst
- 22.11.09 23:01
-
arii reiz tādu saņēmu, kad pasūdzējos, ka Tallinā man lieki noskaitīja 300 kronas, bet vis bija ok, mana sūdzība bija pamatota, dabūju atpakaļ naudu
- piebilst
- 22.11.09 23:34
-
merkela
viņiem noteikti ir arī tiesības, vienpusēji piešķirtas, ieskrieties sev *** saskaņā ar savu cenrādi
- piebilst
- 23.11.09 00:00
-
Mums reiz sanāca strīds ar viesnīcu, kas bija paņēmusi naudu pilnīgi pēc saviem ieskatiem, bet ar šīs pašas karšu daļas un booking.com atsaucību ātri vien viss nokārtojās. Nav tik traki.
- piebilst