Thu, Oct. 8th, 2015, 12:56 pm

Tāds rakstošs noskaņojums šodien.

Došu elektroniskās etiķetes padomu. Sacīsim, jums raksta kāds pilsonis un saka, ziniet, man vajadzētu tādu un šitādu informāciju. Jums tieši tai brīdī ir darba līdz kaklam, un veltīt pilsoņa informācijas vākšanai pusstundu/stundu/dienu jums nesanāk. Visādas skaistas vadlīnijas saka, ka vajag atbildēt, mol, saņēmu jūsu vēsti un ņēmu pie sirds, atbildēšu tiklīdz varēšu, kaut kā tā.

Tad lūk, bērni - neatbildiet pilsonim nekad. Jo, ja pilsoni ignorē, viņam nav īstu iemeslu sāk lekties uz līdzenas vietas. Toties, ja jūs savā neapdomībā liksiet pilsonim saprast, ka ir arī svarīgākas lietas par viņu, pilsonis to ļoti ņems pie sirds. Neklausiet vadlīnijām, bērni.

Thu, Oct. 8th, 2015, 01:17 pm
[info]biezpientaure

var taču zolīdi atbildēt, jūsu kārtas nr 58, būšu laimīgs palīdzēt tiklīdz numurs nodils līdz vieniniekam.

un ņirgājoties izvēlēties epasta parakstu "jūsu problēmas nav mūsu problēmas", kā attiecību speciālisti mēdz teikt - papildus kominikācijas līdzeklis.