|
Wed, Oct. 9th, 2013, 09:54 am
Gy. Mūsu galvaspilsētas (nope, ne Dublinas... un ne Londonas...Oslo arī ne...mini vēl!...Roma arī nav pareizi!) mēris nav nekāds saulvedis. Ideja par dažādo braukšanas maksu ir stulba. Kaut vai tāpēc, ka man tagad būs jāvelkas uz kaut kādiem riebīgiem centriem, jāsēž rindās bezskābekļa atmosfērā un vispār jāčakarējas dēļ tās kartes, kuru pazaudēt ir dikti viegli un kā es viņu varu atkal dabūt? Pareizi, velkoties, sēžot un čakarējoties, plus maza, bet negodīga samaksa par nevienam nevajadzīgu draņķi. Man nav personalizēta ētalōna, jo tā sūda jēgu es nekādi nespēju saskatīt, un turpinu nespēt, tikai tagad man tas riebjas vēl vairāk, jo būs jāpavada savas dzīves labākie gadi birokrātijas ellē, lai ietaupītu dažus santīmus par braukšanas reizi transportā. Tas viss ir kolosāli stulbs pasākums. Bet. Aukšminētais kretīnisms nervozi pīpē koridorā salīdzinot ar šito no pirksta izzīsto kampaņošanos par sadalīšanu pāķos un nepāķos. Cilvēkiem, kuri to izdomāja, vai jamiem nav tāds kā kauns par sasniegto deģenerācijas līmeni? Tas, kā, es atvainojos "Saskaņas centrs" (un visi pārējie arī, ko tur daudz...) cīnās par sabiedrības šķelšanu, tas ir vienkārši apburoši ironiski. Wed, Oct. 9th, 2013, 10:44 am petrovichs
Tā ir vienīgā starpība, kas ietekmē pašizmaksu? ;-) Wed, Oct. 9th, 2013, 10:47 am eermaniitis
tas ir uzskatāms piemērs, protams viens no, lai neturpinātu tālāko diskusiju tādā pašā auglības pakāpē Wed, Oct. 9th, 2013, 10:55 am petrovichs
Varētu jau pavaicāt, vai gājēju pāreju un luksoforu daudzums Rīgā ir stipri pieaudzis pēdējo piecu gadu laikā, kopš RS ir sākusi braukt arvien dziļākos mīnusos ;-) Wed, Oct. 9th, 2013, 10:59 am eermaniitis
aptuveni 100-150 jauni luksofori, ko es tā uz raso varu savilkt
petrovič beids demagoģēt - jautājuma postulācijā bija rīga vs nerīga un par to un tikai to ir mana atbilde Wed, Oct. 9th, 2013, 11:02 am petrovichs
Nēnu, es kā pieklājīgs cilvēks nespiežu tevi publiski atzīt, ka lielās pašizmaksas galvenais cēlonis ir "ļoti īpatnēja" ņemšanās iekš un ap RS ;-) Wed, Oct. 9th, 2013, 11:04 am eermaniitis
atmetu ar roku
es kā izglītots cilvēks par to varu jokot, bet ne izteikt striktus apgalvojumus Wed, Oct. 9th, 2013, 11:06 am petrovichs
Es jau neko, tikai virkne pazīmju par to liecina ;) Wed, Oct. 9th, 2013, 11:07 am eermaniitis
es arī neko, bet autovadītāji stāsta, ka benzīna patēriņš pilsētā un ārpus pilsētas atšķiras pa kārtu ... vot, ej nu saproti kam ticēt, autovadītājiem vai sekundārām pazīmēm ;) Wed, Oct. 9th, 2013, 12:43 pm petrovichs
Par kārtu (tobiš 10x) neatšķiras gan. Turklāt degvielas izdevumi ir tikai daļa no kopējiem izdevumiem. Un, pārsniedzot 90-100 km/h, degvielas patēriņš sāk kāpt diezgan konkrēti un pamatīgi. Wed, Oct. 9th, 2013, 12:46 pm eermaniitis
tu runāji par pēdējiem ciktur gadiem - kopējais nobrauciens neatšķiras tātad, kas atšķiras, nu izņemot politisko vadību ....
a par tiem 90-100 tu runā atkal salīdzinot ar 10-20 un vai tas ir absolūtos lielumos, jeb uz nobraukuma rēķināts? Wed, Oct. 9th, 2013, 01:38 pm petrovichs
Par 90-100 es runāju salīdzinājumā ar 60-70, kad auto parasti ir visekonomiskākais režīms. Wed, Oct. 9th, 2013, 01:46 pm eermaniitis
tad atkal tu runā par kaut ko, kas neskar nedz rīgu nedz ārrīgas sabiedrisko transportu Wed, Oct. 9th, 2013, 02:52 pm petrovichs
Es atbildēju uz Tavu jautājumu :) |