Mon, Sep. 26th, 2011, 10:37 am

Kaut kā par zemu tiek novērtētas negatīvas lietas.

Nupat pārrunājam (vadība runā, roboti klausās) mūsu uzņēmuma vērtības. Viss tāds pozitīvs. Būt tādiem un šitādiem. Nu, tur, atklātība, profesionālisms, sadarbība. Ārkārtīgi oriģināli un neparasti.

Nez, vai korporācijas nav iemēģinājušas ieviest negatīvās vērtības? Teiksim, nevis "Esiet korekti un izpalīdzīgi kontaktos ar klientu!", bet "Pamēģiniet vismaz reizi dienā nebūt pēdējās dirsas!" vai "Neiztaisieties par baigo bosu, it īpaši, ja tāds neesat!"

Mon, Sep. 26th, 2011, 10:52 am
[info]bozena

Mērķis attaisno līdzekļus! Esiet agresīvi, uzmācīgi un melīgi, ja tas palīdz vairot kompānijas labklājību!
Atcerieties, ka jūsu iniciatīva ir pilnīgi lieka un vairāk noderēs jūsu mājsaimniecībā! Vienkārši dariet, ko jums liek!
Par ko jums te algu maksā, jūs, kafijas automāta pielikums! Pareizi, par to, ka labi izskatāties un jums ir lielas krūtis! Tā turpināt!
Vai tiešām tik grūti klientam APSOLĪT?!

Mon, Sep. 26th, 2011, 11:24 am
[info]sirdna

Ļoti korporatīvi, aha..8)

Šito visu pauerpointā un pasniegt pie kafijas un cepumiņiem.