Wed, Jul. 27th, 2011, 08:26 am
Par jupi.

Pilna Latvija ar velniem. Velnarutkiem noaudzis Velnezers, piemēram. Katrā sevi cienošā pagastā ir vismaz pa vienam Velnakmenim un Velnalai, lepnākajiem ir Velna priedes un vēl velns zina kas. Dievarutku, Dievakmeņu, Dievozolu un Dievezeru ir stipri mazāk (es vismaz nevienu nezinu)

Aiz kam tas tā? Tās būtu paliekas no vācu un citiem investoriem, kuri te ieradās attīstīt vietējo ekonomiku padsmitajos gadsimtos? Nu, konstatēja, ka vietējie niekojas pa nesertificētām svētvietām, pateica, ka tā nav smuki, tās ir no velna, jo licencēts Dievs ir baznīcā (Dievs, Velns, krusts, zivs un maize ir Romas kotūļu baznīcas reģistrētas firmas zīmes).

Vai arī latvju velns nav tik melns? Cik atminu, viena teorija bija tāda, ka Dievs uztaisīja zemi smuku un apaļu, tad atnāca Velns un izrotāja pa feņšujam - sastūma kalnus, lejas, samētāja akmeņus un satādīja kleinas priedītes. Tā nu visi dīvainie dabas objekti skaitās no Velna?

Tas nu tā.

Dzejiskas pārdomas darba laikā.

Wed, Jul. 27th, 2011, 11:06 am
[info]zirka

pēc teikām pēdējais variants. nu kā, ir visa dieva pasaulīte, visa dieva radībiņa, universs un kopums, bet viss, kas maķenīt deviants - velna dots.

Wed, Jul. 27th, 2011, 11:09 am
[info]zirka

ā, bet ko darīt ar dieva dotiem cilvēciņiem, tur jau tak pēc izņēmuma principa sanāk, ka "viss jau ir velna dots", ja tie deviantie tomēr no dieva, pilnīga ambivalence, neko nesaprast.