Mēs ar tiem procentu rēķiniem vairākas nedēļas palēnām strādājām, pārbaudes darbs bija pagājušajā nedēļā, gāja ļoti labi.
Es personīgi procentus nemāku, nu, tā, ka uzreiz zināt, kas jādara. Es varu tikai ar izpratni nevis kaut kādiem gataviem paņēmieniem. Principā procenti mani šausmina (un es matenē biju izcilniece).
Un skolā viņi mācās no Menča grāmatas, kas ir vispār kaut kāds murgs.
Cik pamanīju, viņiem te lielākais klupšanas akmens ir good old teksta uzdevumi, saprast, kas ir kas. Un vēl arī pārnešana otrā pusē.
Gribēju izmantot MI, lai ģenerētu uzdevumus, taču nekas jēdzīgs nesanāca. Savukārt amerikāņu matemātikas lapās procentu uzdevumi faktiski visi bija par noguldījumiem no viena un tā paša rakursa.
Beigās noderīgi izrādījās šie
https://www.uzdevumi.lv/p/matematika/12-klase/procentu-uzdevumi-11399. Kā minimums pirmie 10 ir tas, ko viņi dara 6. klasē.
5. un 6. klase matemātikā laikam ir grūtākais posms. Notiek pāreja no tā, ka visu varēja izdarīt vienkārši intuitīvi, uz sarežģītākām lietām. Tur DAUDZ bērnu straglo. Pa lielam ar katru vajadzētu individuāli strādāt. P pirmajā starpdarbiņā par procentiem dabūja 50%. Un viņa ir klases gudrais bērns...