heh..
tagad izlasot komentus augstāk, kā arī gūgles tantes teikto - skaidrs, ka mana intuīcija mani nepievīla.. :)
tik sardās jautajums - kāpēs šāda aptauja, kāpēc tas ir tik būtiski, cik kurš dzirdējis par konkrēto uzņēmumu? kāds stāsts apakšā? :)
| From: | shelly |
Date: | February 11th, 2011 - 07:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Reality check. Man gribās pārbaudīt, vai man ir profesionālā deformācija - man jau liekas, ka jamos visi zina, bet tas varētu būt arī tāpēc, ka es to sfēru zinu labāk.
nu savā ziņā "misija izpildīta" - es patiešām nezināju, tava aptauja "lika" uzzināt ;)
ja tagad tu jaunu aptauju liktu: būtu par vismaz vienu "jā" vairāk :) villtīga reklāma ttjip ;D
| From: | shelly |
Date: | February 11th, 2011 - 09:40 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Misija bija atgriezties uz zemes, kur visi nezina visu - un tā patiešām ir izpildīta. Tie pieci uzzinājušie ir blakusprodukts, ar ko es neko pasākt nevaru. Man jau studiju gados mācīja, ka sociālos pētījumos diemžēl pati pētīšana ietekmē pētījamos :D
From: | fedrs |
Date: | February 11th, 2011 - 08:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nē, nu es jau arī viņus zinu tikai tāpēc, ka daudzus gadus bijis jāpieņem viņu sūtītie reklāmas maketi. :)