17 December 2011 @ 06:24 pm
ha, ha, atpakaļ uz sauli - pati zina, to jau nevar  
kad es biju maza un jautāju mammai, kāpēc mani sauc par Leldi, viņa man pastāstīja, ka es, kad piedzimu, biju nereāli vārga un tizla, pēc ārstu aprēķiniem sanāca arī, ka esmu piedzimusi arī par ātru (bet mamma apgalvoja, ka tā nav taisnība, jo viņi vienkārši neko nesaprotot un nepareizi rēķinājuši), lai nu būtu kā būdams, kaut kādu pirmo gandrīz mēnesi es pavadīju inkubatōrā, pirmo reizi mana māte mani turēja rokās apmēram divas nedēļas pēc manas piedzimšanas, 16.janvārī - mamma stāstīja, kā esot stāvējusi un skatījusies uz mani aiz stikla un raudājusi, un kad daktere atnākusi viņu lamāt, ko viņa te lieki izrāda emōcijas un riskē sabojāt pienu, mamma godīgi pateikusi, ka viņai ir dzimšanas diena un viņa nav ne reizi dabūjusi paturēt rokās savu bērnu, un viņai ir bail, ka es tā arī nomiršu. tad pat skarbajai dakterei aptecējusies sirds, mani iedevuši mammai uz brīdi, un tad arī mana veselība sākusi pamazām salaboties, mamma dabūjusi beidzot mani arī barot ar krūti, nevis atslaukt pudelītē, un pēc vēl pāris nedēļām mēs esot beidzot devušās mājās. nu lūk, un kaut kur tam visam pa vidu viņi nosaukuši mani par Leldi - gan mazlietiņ tāpēc, ka savulaik gaidību laikā esot kopā ar tēti izšķirstījuši jau gandrīz visu kalendāru un nekas it kā nav licies gana labs, un tad jau uz kalendāra beigām vairs tik liela tā izvēle nav, gan arī Raiņa lugas dēļ - Lelde nomirst un atgriežas: viņi cerējuši, ka tas vārds nostrādās un es izdzīvošu. viena vai otra iemesla dēļ es patiešām nenomiru un joprojām esmu te.
bet, kad es pirmo reizi izlasīju "spēlēju, dancoju!" , kas tad ir tas lielais iemesls, kāpēc mani sauc tā, kā mani sauc, es, goda vārds, biju sašutusi. es biju iztēlojusies, ka Lelde tur aktīvi ar to Totu sadarbojas, ka viņai pašai ir kaut kāda loma savas dzīvības glābšanā, ka viņa cīnās, tas būtu tēls, ar ko es gribētu identificēties. bet izrādījās, ka viņa vispār tur ir tāda diezgan bezpalīdzīga, dzīvot nemaz īpaši negrib, precas ar vienu, bet kāzu laikā top cita vīrieša savaldzināta, vienvārdsakot, kaut kā galīgi šķērsām. pilnīgi liekas, es labprātāk sauktos Tots.

bet rainis+iļģi tik un tā ir ļoti labs apvienojums, un šī dziesma ir tiešām seksīga (es nezinu, es tiešām esmu vienīgā, kam liekas, ka tā fōna mūzika tur ļoti rosina domas uz kaut kādu ja ne gluži striptīza dejošanu, tad vismaz kaut ko līdzīgu?), pat ja mani mazliet kaitina fakts, ka Leldi obligāti kādam vajag IZGLĀBT. tas nav tas mindset, kādu es sev vēlos. lai gan dažreiz, protams, gribas, lai man pie loga atnāk tāds seksīgs vijolnieks, spēlē mūziku un sola mani glābt no visa ļauna, un piedāvā dejot.

tagad vispār fakts, ka man ārprātīgi patīk stīgu mūzika, jo sevišķi lociņinstrumenti, vijoles, čelli, gandrīz līdz hipnōtiskam efektam, šķiet vienkārši likumsakarīgi. galu galā, Tots lugā ir vijolnieks. un arī tas, ka man tik vājprātīgi patīk gulēt, hahahaha, viņa taču tiešā tekstā saka - manas ilgas: iet uz dusu.

Lelde, Lelde, ēēē!..
vai, vai.
 
 
( Post a new comment )
[info]antirealist on December 17th, 2011 - 08:19 pm
(Reply) (Link)
ieva[info]ievapasaule on December 17th, 2011 - 09:07 pm
man ļoti patīk iļģu spēlēju dancoju muzīkas
vienreiz pirms ~2 gadiem pie manis viesojās viens amerikānis caur cs, mēs aizgājām uz kinomuzeju un tur rādīja spēlēju dancoju multeni. pēc tam viņš teica, ka nav redzējis neko briesmīgāku, un tā LELDE vispār esot kaut kāda nevarīga, bez vīrieša pati neko.
tobrīd es par to visp nebiju domājusi, mazliet tik pasmējos

+bet Leldes, ko pazīstu, galīgi nav nevarīgas :D
(Reply) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on December 17th, 2011 - 09:17 pm
jā, tā multene arī tāda savāda, mūzika daudz foršāka par vizuālo noformējumu filmiņai, vienīgais - man nereāli patika tur Leldes mati, viņi izskatījās pēc kaut kāda aptrakuša astoņkāja vismaz vienubrīdi, pilivinājās apkārt ļoti iespaidīgi, vismaz kaut ko tādu atceros no nepilnvērtīgās skatīšanās pa TV pie vecakiem
(Reply) (Parent) (Link)