21 April 2017 @ 09:34 pm
funkcionalitāte un reklāmas  
braucot trolejbusā, ieraudzīju lielisku funkciju, ko Rīgas satiksme ieviesusi, kuras izpildījums to padara gandrīz pilnīgi bezjēdzīgu. tagad, rādot nākamo pieturvietu, iespējams turpat apskatīties, uz kādiem transportlīdzekļiem tajā var pārsēsties - vienīgi to diemžēl patiesībā nav iespējams izdarīt gandrīz nevienam, jo tie cipari ir tik mazi, ka es to pamanīju tikai tāpēc, ka sēdēju ekrānam vistuvākajā iespējamajā vietā. tikmēr blakus ekrānā rāda kaut kādu skaistu, bet bezjēdzīgu reklāmu firmai, kas laikam jau taisa video - jo reklāmā figurē visādi Latvijas dabasskati un Rīgas panorāma. kāpēc tās pārsēšanās iespējas nevar (vismaz uz kādu mirkli!) parādīt normālā izmērā blakus? cilvēki, galu galā, nebraukājas ar sabiedrisko, lai skatītos filmiņas, multenes un visādus citādus brīnumus, ko RS mums izdomājuši pagādāt.

nez, vai es kļūstu veca, ja man uz mirkli ienāca prātā doma, ka varbūt vajadzētu viņiem par šo uzrakstīt?
 
 
( Post a new comment )
gamall: čāpu čāpu čāpu![info]gamall on April 21st, 2017 - 11:17 pm
vecums nāk, kad raksti avīzes publisko sūdzību slejai, nevis pašam uzņēmumam!
(Reply) (Link)
hronikas[info]hronikas on April 23rd, 2017 - 05:01 pm
no ekrānam otrā tuvākā krēsla var ieraudzīt un padusmoties arī par to, ka tie pārsēšanās līdzekļu numuri nav augošā secībā, bet kaut kā randomā sarakstīti
(Reply) (Link)