03 February 2016 @ 11:40 pm
iedod viņiem peldpūšļus un iemet ūdenī  
es jūtos tik laimīga un aizrāvusies, organizējot saviem skolēniem šo mācīšanās pieredzi. un esmu patīkami pārsteigta, cik ātri un vienkārši bija sameklēt ļaudis, kas vēlas piedalīties! woo-hoo!

vispār, ja nu te ir kāds interesents, es joprojām meklēju 5 cilvēkus, kas gribētu pozitīvi ietekmēt kādu jaunieti un būtu ar mieru

1)pēc pusotras nedēļas (cerams, 15.02) saņemt kāda devītklasnieka veidotu narrated online prezentāciju angļu valodā, kurā tevi kā potenciālu investōru mēģina pārliecināt sponsorēt projektu - risinājumu kādai vides problēmai,
2)novērtēt to, izmantojot gatavus dotus kritērijus un savas personiskās kompetences, un
3)nedēļas laikā (vislabāk līdz 22.02 - bet principā par datumiem varam vienoties) uzfilmēt īsu atbildi angliski no sevis: sponsorētu vai ne un kāpēc.

anybody up to the challenge?

droši, padodiet arī tālāk cilvēkiem, ko jūs pazīstat, bet es - nē, ja zināt, ka šitāda ambrāža varētu interesēt. atlīdzībā varu piedāvāt gandarījuma sajūtu par apziņu, ka esat sagādājuši kādam spurainam vai tramīgam pusaudzim sajūtu, ka viņu uztver nopietni, kā arī manis pašceptus konditōrejas izstrādājumus pēc jūsu izvēles.
 
 
( Post a new comment )
helvetica[info]helvetica on February 4th, 2016 - 12:11 pm
man nav ne mazākās jausmas par vides problēmām, par uzņēmējdarbību un sponsorēšanu, kā arī iespējams, ka nelietoju pareizus artikulus, runājot angliski, bet, ja ļoti nepieciešams, var mēģināt, vai arī ieteikt personai, kura zina, kas ir sociālā uzņēmējdarbība un kura mēdz iesaistīties visādas īpatnas sabiedriskas grupas atbalstošās aktivitātēs :D

neviens@gmail.com
(Reply) (Link)