03 February 2016 @ 11:40 pm
iedod viņiem peldpūšļus un iemet ūdenī  
es jūtos tik laimīga un aizrāvusies, organizējot saviem skolēniem šo mācīšanās pieredzi. un esmu patīkami pārsteigta, cik ātri un vienkārši bija sameklēt ļaudis, kas vēlas piedalīties! woo-hoo!

vispār, ja nu te ir kāds interesents, es joprojām meklēju 5 cilvēkus, kas gribētu pozitīvi ietekmēt kādu jaunieti un būtu ar mieru

1)pēc pusotras nedēļas (cerams, 15.02) saņemt kāda devītklasnieka veidotu narrated online prezentāciju angļu valodā, kurā tevi kā potenciālu investōru mēģina pārliecināt sponsorēt projektu - risinājumu kādai vides problēmai,
2)novērtēt to, izmantojot gatavus dotus kritērijus un savas personiskās kompetences, un
3)nedēļas laikā (vislabāk līdz 22.02 - bet principā par datumiem varam vienoties) uzfilmēt īsu atbildi angliski no sevis: sponsorētu vai ne un kāpēc.

anybody up to the challenge?

droši, padodiet arī tālāk cilvēkiem, ko jūs pazīstat, bet es - nē, ja zināt, ka šitāda ambrāža varētu interesēt. atlīdzībā varu piedāvāt gandarījuma sajūtu par apziņu, ka esat sagādājuši kādam spurainam vai tramīgam pusaudzim sajūtu, ka viņu uztver nopietni, kā arī manis pašceptus konditōrejas izstrādājumus pēc jūsu izvēles.
 
 
( Post a new comment )
cukursēne[info]saccharomyces on February 4th, 2016 - 12:48 am
tik smalki diez vai būs. jaunieši mēģinās piedāvāt risinājumus tādām lietām kā deforestācija, globālā sasilšana, visādu veidu piesārņojums, sausums, plūdi, tādā garā. rīt ķeramies pie darba. šajā klasē arī baigo izcilnieku nav, tā ka tas nebūs nekāds tedtalku līmenis, bet ceru, ka viņi pacentīsies. tad likt Tevi Brīnumjauko Investõru Bandā?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on February 4th, 2016 - 02:37 am
Nē a nevar kaut ko pieķibināt par ētiku vai estētiku? Es tak pati dabas zinātnes runīju destklasnieka līmenī.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on February 4th, 2016 - 10:29 am
šis galīgi nav par dabas zinātnēm, bet gan par angļu valodu un prezentēšanas prasmēm, satura zinātniskā validitāte nav pārāk strikti jāvērtē. ja spēj brīvi komunicēt angliski, uztvert un pielietot vērtēšanas rubriku, un vari novērtēt, vai piedāvātais risinājums ir cik ne cik loģisks, tad mierīgi vari piedalīties! So, what's it going to be - are you in? (:
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
dzīvsudrablapsa[info]iive on February 4th, 2016 - 11:07 am
Kad tas ir? Ja laiks ļauj, tad labprāt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
cukursēne[info]saccharomyces on February 4th, 2016 - 02:25 pm
skolēnu gatavo produktu vajadzētu saņemt 15.02, tad nedēļa laika uztaisīt video atbildi. vērtēšanas rubriku un īsas vadlīnijas tam, ko tajā atbildes video vajadzētu iekļaut, piesūtīšu. ja izskatās, ka Tev varētu derēt, nosūti man kontaktēpastu uz vaivode.lv@gmail.com
(Reply) (Parent) (Link)