man šausmīgi nepatīk, ja dienas pirmajā pusē zvana sveši numuri, un es gandrīz nekad nepaceļu. reizēm es iedomājos par to, ka tas varētu arī būt kāds pazīstams, kura nr ir gājis nebūtībā, kad man nozaga tālruni, bet šīs pārdomas beidzas ar "nu un, atsūtīs sms vai piezvanīs vēlreiz". un vispār dziļi sirdī es laikam lielā mērā domāju, ka dienas pirmajā pusē zvana tikai telefonpārdevēji no dormeo, topshop utml.
man nepatīk, ka man var vajadzēt ātri reaģēt uz kaut ko pīlnīgi neprognozējamu, bez pilnvērtīga visu maņu datu inputa. tai pat laikā, principā man reizēm patīk sarunas pa tālruni gandrīz labāk, nekā īsziņas, jo man patīk klausīties cilvēku balsīs. tomēr kaut kādu informācijas, lēmumu utt kontekstā noteikti labāk ir epasts, īsziņa vai tikšanās dzīvajā. laikam ir tā - man vajag vai nu pieejamu opciju "daudz laika nepilnvērtīgas info analizēšanai pirms atbildes" vai "daudz neverbālo, vides utt cues, kas ļauj ātri izlemt intuitīvi". slikts biroja administrators no manis sanāktu, laikam. lai gan tas būtu vienkāršāk, jo tad tomēr ir ierobežots skaits tēmu/jautājumu ar ko sanāk saskarties, vairāk var prognozēt.
man nepatīk, ka man var vajadzēt ātri reaģēt uz kaut ko pīlnīgi neprognozējamu, bez pilnvērtīga visu maņu datu inputa. tai pat laikā, principā man reizēm patīk sarunas pa tālruni gandrīz labāk, nekā īsziņas, jo man patīk klausīties cilvēku balsīs. tomēr kaut kādu informācijas, lēmumu utt kontekstā noteikti labāk ir epasts, īsziņa vai tikšanās dzīvajā. laikam ir tā - man vajag vai nu pieejamu opciju "daudz laika nepilnvērtīgas info analizēšanai pirms atbildes" vai "daudz neverbālo, vides utt cues, kas ļauj ātri izlemt intuitīvi". slikts biroja administrators no manis sanāktu, laikam. lai gan tas būtu vienkāršāk, jo tad tomēr ir ierobežots skaits tēmu/jautājumu ar ko sanāk saskarties, vairāk var prognozēt.
piešņauktā salvete | nošķaudīties