ko tik visu skolēnu motivēšanas dēļ neizdarīsi.
pašai liekas, ka esmu kļuvusi tehnoloģiski ļoti advancēta šīs nedēļas laikā. tagad māku veikli uztaisīt stop-motion animāciju (jo nevar taču likt bērniem mācīties darīt kaut ko, ko pati nevaru izdarīt), un ierakstīt video ar to, ko daru savā tālrunī, lai rādītu to kā tutorial skolēniem, lai viņi saprot, kā īsti to animēšanas procesu veikt.
tagad jautājums - cik no viņiem pamanīs, ka video ir redzams pulksteņa laiks, kurā tas uzņemts - ap diviem naktī? :D
pašai liekas, ka esmu kļuvusi tehnoloģiski ļoti advancēta šīs nedēļas laikā. tagad māku veikli uztaisīt stop-motion animāciju (jo nevar taču likt bērniem mācīties darīt kaut ko, ko pati nevaru izdarīt), un ierakstīt video ar to, ko daru savā tālrunī, lai rādītu to kā tutorial skolēniem, lai viņi saprot, kā īsti to animēšanas procesu veikt.
tagad jautājums - cik no viņiem pamanīs, ka video ir redzams pulksteņa laiks, kurā tas uzņemts - ap diviem naktī? :D
piešņauktā salvete | nošķaudīties