Tā ir slēptā reklāma - līdzīgi arī bija multifilmā LION KING - tur debesīs bija redzama tāda kā ziemeļblāzma, kura skaidri salasāmi veidoja vārdu SEX...
Visefektīvākais reklāmas līdzeklis ir tieši cilvēkam radīt asociācijas saistībā ar seksu - tā bija ar cigāru un cigarešu reklāmām, kur cigarete pati par sevi ir fallisks simbols, bija parādīta bilde, kur sievietei vīrs ar baigo smaidu uz sejas iebāzis šļauku mutē un laiž ūdeni - itkā jau no sākuma nerodas saistība ar orālo seksu, bet pamata doma bija: "Ja tu lietosi šīs cigaretes, tu būsi atraktīvāks un būs ļoti labs sekss"...
Ahh...
Visefektīvākais reklāmas līdzeklis ir tieši cilvēkam radīt asociācijas saistībā ar seksu - tā bija ar cigāru un cigarešu reklāmām, kur cigarete pati par sevi ir fallisks simbols, bija parādīta bilde, kur sievietei vīrs ar baigo smaidu uz sejas iebāzis šļauku mutē un laiž ūdeni - itkā jau no sākuma nerodas saistība ar orālo seksu, bet pamata doma bija: "Ja tu lietosi šīs cigaretes, tu būsi atraktīvāks un būs ļoti labs sekss"...
Ahh...