Viņi redz elektrību ar acīm
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends View]

Below are the most recent 25 friends' journal entries.

    [ << Previous 25 ]
    Saturday, May 30th, 2015
    nistagms
    3:10p
    disfunkcija
    Lietas, ko es nespēju
    1) Pamosties bez šausmīgām acu sāpēm - gandrīz vienmēr guļu 8h un nu jau kādu laiciņu nelietoju alhoholus, bet sāp tāpat un grūti celties
    2) Sastrukturēt darāmās lietas hronoloģiskā secībā - galvā visu laiku sāku pievērsties kaut kam darāmam, bet tad pēkšņi ir jāiet paēst, jāiet ārā, jāiet (OBLIGĀTI) ciemos vai jādara kaut kas cits, kas izjauc visu secību, turklāt dažkārt, kad kārtoju skapi, sāk gribēties no sākuma sakārtot manu bitchass gultas apakšu, utml.
    3) Uzrakstīt kaut ko sakarīgu - galvā paralēli risinās tik daudzas tēmas, ka par vienu konkrētu izteikties, turklāt vēl atrodoties dabiskā reibuma stāvoklī, kļūst ļōti grūti

    Current Music: Beck - Whiskeyclone, Hotel City 1997
    neoplasm
    11:56a
    roģi meņja obratno for my happy birthday
    - pāris dienas atpakaļ uzzināju, ka oriģinālā biroja recepcijas čiepiņa barbara darbā nokritusi bezsamaņā ar aneirismu, iegājusi kōmā un vakar 7:15 no rīta nomirusi;
    - vakardien pēc darba pusdienām ar oriģinālā biroja kolēģiem uzzināju, ka no 1dienas man vairs nav darba. un es to uzzināju tikai tamdēļ, ka pajautāju priekšniekam tiešā tekstā, jo viņam pauti par mazu, lai man to pateiktu sejā. kontraktōra liktens. noruna bija tāda, ka es izciešu 12 nedēļas huiņu darba un tieku savā siltajā vietiņā apukaļ. nu un, redziet, vakardien tās 12 nedēļas noslēdzās, bet manā un roksijas siltajās vietiņās ieperinājies priekšnieka drugāns. un visu to filiāli tūliņās klapēs ciet, jo priekšnieks ne sūda nemāk menedžēt. es par to še jau čīkstēju savā pirmajā darba nedēļā un tiktāl tad arī esam - bodīte bankrotējusi. viņš to ir godam nopelnījis;
    - rezuļtat na ļico. kačāšanās vietā vakardien piepisos vīna, iztriecu kā šotu, un sapīpējos pa virsu. un visu nakti sapņoju drausmīgu sapni par lāčiem, kas ienāk pilsētā un saplosa cilvēkus, un kā cilvēku pūļi paši sevi sabradā pilsētas šaurajās ieliņās, un kā es pamazām kļūstu par the last one standing pasaulē, kurā nemaz nevēlos dzīvot.

    + jaunā glaunā tuša pie ņuņņāšanas neiztek pa visu seju, rispakt.

    izstās, ka to talōnu uz portugāli varēja mierīgi pirkt vienā virzienā.


    Current Mood: deep breaths, love
    Current Music: Moby - Homeward Angel
    pajautaa
    [ pichshsh ]
    10:08a
    Stikla šķirošana
    Kad izmet stiklu šķirošanas konteineros, vai vāciņi pudelēm/burkām jānoskrūvē?
    hederas_sieva
    9:02a
    Nr.329
    Īsi pēc Mg. darba nodošanas mans dators, nespēdams izturēt sevī šo mē*lu aizdevās labākos medību laukos. Tā nu tiku pie jauna, tīra un neaptraipīta datora. Kā ar to vēl nepietiktu man pazuda ne tikai manis ražotie, "augstvērtīgie" gara darbi, bet arī fotogrāfijas. Kāpēc par to iedomājos? Vakar runājoties pieminēju gadijumu no koledžas laika, bet (kā jau vēturniece) šo faktu nespēju apstiprināt, jo tautāma pierādījuma ta' nav. Un ja nu pēc daudzdaudziem gadiem, kāds pētīs slavenās, cien.A.god. h_s jaunību, tad nāksies secināt, ka pēc pamatskolas beigšanas, četrus gadus cien.A.god. h_s ir bijusi kā akā iekritusi (katrā ziņā jāsāk sacerēt pasaciņa, kā es braucu uz Indiju meklēt garīgo izaugsmi. Pirms tam gan jāpalasa kaut viens raksts par šo tēmu, savādāk neko vairāk kā ar pirkstu kartē iebakstīt kur tā Indija atrodās nevaru).
    Vnk uznāca žēlums, ka nav taustāmu atmiņu no 4 burvīgiem gadiem, kas tika pavadīgi vēl burvīgākā vietā ar pavisam burvīgiem cilvēkiem.


    Current Mood: apathetic
    Current Music: darba kaķa murrāšana
    indulgence
    8:45a
    rimts sestdienas rīts
    Mūsu pagalma kolektīvais sīču bērnudārznieku un skolēnu izlaiduma baļļuks palicis vakardienā.

    nistagms
    1:30a
    Vispār es esmu diezgan noguris. Šodien bija daudz ko darīt.
    nistagms
    1:28a
    To be positive and happy is to clutch at life essences only to expect to lose them; You burn the candle at nine ends and your life energy is snuffed out; This is why depression is salvation, for if you eternally postpone your joy, it is in this way inexhaustible and you never run out of good times. Only when we are able to abandon everything we ever dreamed can we really have our vault of happiness full.

    Current Music: Fleshpress - Spiral Filter Forcing You Down To Black Pyramid
    ld
    12:13a
    Nu laikam būs vāks.
    S atkal birst komandējumi.
    Atvaļinājums atceļās un skrējiens uz no bd ieplānots.
    Friday, May 29th, 2015
    hedera
    6:56p
    Par muļķīgām dilemmām
    Tikko noskaidroju, ka garajās biksēs skriet tomēr ir par karstu. Bet rādīt cilvēkiem savas bālās ciskas arī vēl neesmu saņēmusies. Varbūt jāpārstāj būt tik iedomīgai un jāatmet pārliecība, ka cilvēkiem vispār interesē manas ciskas.
    hederas_sieva
    2:36p
    Nr.328
    Cien. hederas_sieva! 
    Pēc mēneša mēs pārtraucam darba attiecības ar jums. Ļoti atvainojamies....

    Šoks.


    Current Mood: shocked
    Current Music: klusums
    pajautaa
    [ anima_de_nera ]
    2:15p
    iesakiet šujmašīnu meistaru - labu (pēc pieredzes labu vēlams - nevis tādu, kas notura nedēļu pie sevis, noplēš naudu, bet ir tikai saeļļojis!)
    labojamais objekts - Čaika 2.
    src
    12:23p
    Pagaidām vienīgais, kas šogad velk uz Salacgrīvu, ir Super Besse.
    veed_logs
    9:24a
    Izlasīju naidu kurinošo rakstu par satiksmes organizāciju Rīgā:
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/lidz-2030gadam-riga-bus-par-60-mazak-stavvietu-krbarona-iela-klus-par-gajeju-ielu.d?id=46033015

    Manā skatījumā satiksmes regulēšana pilsētā ir viena no tām lietām, ko var sakārtot relatīvi vienkārši, bet pietrūkst spēju un vēlēšanās (vai abu divu). Ja paskatamies, kas šobrīd notiek Rīgā ar satiksmi, tad es kā parastais lietotājs nerīdzinieks novēroju divas lietas - nesamērīgi dārgs sabiedriskais transports apvienojumā ar liela apmēra izsaimniekošanu un korupciju Rīgas Satiksmē un veloceliņi. Veloceliņi ir tizli un pavisam tizli, bet it kā kaut kur ir. Pirmā veloceliņu asociācija man ir šķībās līnijas uz Lāčplēša ielas. Kad tās parādījās, šķiet, ziemā, tad to, ka pa tām nebrauc velosipēdisti norakstīju uz nesezonu. Tagad, kad ir īstā sezona es redzu autovadītājiem nozagtu vienu joslu un mašīnu rindas, kamēr pa tukšo "velosipēdistu joslu" neviens nepārvietojas. Vai tā bija satiksmes uzlabošana? Skaidra lieta, ka nē. Par Rīgas Satiksmi un sabiedrisko transportu vispār īpaši negribas runāt.

    Aktuālā tēma, tātad, ir gājēju iela un būtiska autostāvvietu skaita samazināšana centrā. Kur tad lai cilvēks liek to mašīnu? Jau tā maksas stāvvietas Rīgā ir vājprātīgi dārgas, tagad papildus tam kopējo stāvvietu skaitu vēl samazinās. Ak, jā, ir taču jāiet ar kājām un jābrauc ar velo. Un jāizmanto sabiedriskais transports! Aha. Domāju, ka vairums cilvēku, kas ar automašīnu atrodas pilsētas centrā nebrauc no centra uz centru, cilvēki brauc no kaut kurienes uz centru. Principā šiem datiem būtu jābūt mūsu satiksmes pētītāju rīcībā. Tagad cilvēkiem, kuri vēlēsies tikt uz centru no priekšplsētas uzspiedīs izmantot no korupcijas un izsaimniekošanas smakojošo sabiedrisko transportu (bet varbūt, ka vienkārši smako bezdelītis, nezinu) vai arī tiem, kas brauks ne no Rīgas, tiem alternatīvu vienkārši nepiedāvās. Jau sen dzird solījumus par ārpuscentra autostāvvietām, no kurām ērti varētu nokļūt ar [dārgo un pēc korupcijas smakojošo] sabiedrisko transportu, bet pagaidām neesmu tādas novērojis (vismaz savos maršrutos). Un pat, ja tādas būtu, tad piedošanu, bet cilvēkam ir jābūt visnotaļ turīgam, lai atļautos braukt ar sabiedrisko transportu Rīgā, jo īpaši, ja tas ir ar vienreizējo biļeti tādiem neregulāriem braucējiem, kā piemēram, es. Kā skaties, kā ne, bet veidojas situācija, ka pilsēta un ērtības ir domātas bagātajiem, bet pārējie labāk, lai nemaz nelien un sēž savās četrās sienās. Paredzu, ka manā dzīvē mainīsies tikai tas, ka tagad likšu mašīnu vēl tālāk no centra un iešu ar kājām vēl vairāk. Tas arī viss (savus ētalonus variet sev kaut kur iebāzt).

    Nebūdams liels speciālists varu uzreiz ieteikt ļoti vienkāršu, bet Rīgā nerealizējamu satiksmes uzlabošanas plānu:
    1.Uzlabot sabiedrisko transportu (šis jau ir izgāzies un nav paredzami uzlabojumi).
    2.Samazināt autostāvvietu skaitu centrā paralēli palielinot autostāvvietu skaitu ārpus centra (park & ride).
    3.Uzlabot gājēju un riteņbraucēju celiņus un infrastruktūru (vietas, kur pieslēgt velosipēdus).

    Primitīvi vienkārši. Bet, ja šo nespēj izdarīt, tad varbūt, ka labāk nevajag vispār neko darīt? Vismaz ietaupīsies nauda un cilvēku nervi.
    Principā viens no galvenajiem problēmas stūrakmeņiem ir tieši Rīgas Satiksme. Jau tas vien, ka cilvēki ar sabiedrisko transportu ir ļoti neapmierināti, brauc "pa zaķi" vai nebrauc vispār (lai gan normālā situācijā to gribētu darīt) ir totāla satiksmes organizētāju izgāšanās, ar to arī vajadzētu sākt.
    indulgence
    9:58a
    par tām jūsu kvotām
    To visu varētu tā smuki salikt kopā pienākumi/tiesības: politiski militāru vai kādu tur sūdu gadījumā no konkrētās valsts uzņem tieši tik daudz bēgļus, cik šī valsts pati bijusi ar mieru uzņemt. Domāju, Zviedrijai tas varētu patikt.
    vajag
    [ kashadura ]
    9:25a
    Nekontačī.
    Pāreju no angļu štekera uz latvju cūku. Nevar fočikam lādētāju sienā iedabūt.
    Uz veikalu sūtīsiet?
    Thursday, May 28th, 2015
    nistagms
    10:41p
    neviens ar mani neatnāca uz operiņu. operiņa bija laba, karapetjans šeit labi strādājis. ne tā kā tajā stūūlbajā mož. vienīgais es aizgāju pēc 2. cēliena, jo man likās, ka viss ir atrisinājies (bija 3 cēlieni). vizuāli arī teicami.
    dziivo_te
    [ emiilia ]
    8:37p
    Komunālais dzīvoklis centrā - 2 izolētas istabas
    Piedāvāju 2 istabas komunālajā dzīvoklī - istabas ir izolētas, nav jāiet caur kādu citu istabu vai jākomunicē ar kaimiņiem, veido burtiski savu atsevišķu "dzīvoklīti". 
    Vecā māja, augstie griesti, katra istaba aptuveni 16 m2. Pirms gada, pusotra veikts remonts, skaisti griesti. Koplietojama virtuve, vannas istaba un tualete.

    Mēnesī 170 eur, konstants maksājums visu gadu (iekļauti komunālie un īre, reizēm jānoziedo daži eiro par gāzi).

    Dzīvoklis ir Tērbatas ielā - viss sasniedzams kājām.


    Ja ir interese, raksti uz dariijumi pie gmail 



     
    pajautaa
    [ slepkava ]
    3:08p
    Cik grādi ir neapkurinātā telpā, ja ārā ir -20C?
    pa_leeto
    [ glam_our ]
    11:22a
    dāmām
    Koši zili gumijnieki 38 izm. un ne reizi nevilkta koraļļu (?) krāsas jaka, M izmērs. Katrs pa 5€, jānāk pakaļ uz Elizabetes ielas sākumu vai Vecrīgu.
    http://foto3.inbox.lv/jozy/28-05-2015
    pajautaa
    [ hurray ]
    11:06a
    Angļu valodas kursi
    Varbūt kāds var ieteikt sakarīgus angļu valodas kursus Rīgā?
    Valodas zināšanas ir, taču nepieciešams tās pilnveidot.
    hederas_sieva
    9:57a
    Nr.327
    Akurāt ir pienācis laiks, kad pāris sirmo matu izraustīšana ir kļuvusi bezjēdzīga. Viņu ir saradies par daudz un ja izraustīšu visus, var gadīties, ka palieku bez sava aitas kažociņa. 




    Current Mood: sleepy
    Current Music: https://www.youtube.com/watch?v=BilSMpW1Wm4
    veed_logs
    9:04a
    Pamazām apgūstu fotografēšanu. Pēc tam, kad apskatījos, ko esmu safotografējis ekskursijas laikā, sapratu, ka ir ar steigu jāatkārto jau kaut kad apgūtais un jāiemācās kaut kas jauns. Izrādās, ka automātiskais režīms mēdz ne tikai nepiedāvāt labākos uzstādījumus, bet mēdz arī pamatīgi apdalīt fotogrāfiju. Sāku ar pamatiem - ekspozīcija, slēdža ātrums, matricas jūtība (ISO). Daži kompozīcijas pamatprincipi. Pamati nav sarežģīti, bet ir jāpraktizē, lai progresētu un neaizmirstu. Sapratu, ka neesmu nekāds fotogrāfijas fanātiķis un ir jāpiespiežas, lai mācītos kaut ko jaunu, visu šo daru tikai tāpēc, lai nodrošinātu pieklājīgas fotogrāfijas tajās retajās reizēs, kad ņemu rokā fotokameru un esmu nolēmis kaut ko nobildēt. Šobrīd vēl vajadzētu nedaudz paspēlēties ar standarta parametriem un pamēģināt praksē dažas kompozīcijas prasmes. Tomēr ir viens nepatīkams atklājums manā mācību procesā. Kā izrādās viens no svarīgākajiem priekšnosacījumiem labu fotogrāfiju iegūšanai ir fotogrāfiju digitālā apstrāde. Fotografēšana RAW formātā un darbs ar visādiem fotošopiem. Te nav runa par to, ka piezīmēt kādu sūdu bildei klāt vai arī palielināt pupus vai pakaļu, te ir runa par to, ka vairums labo fotogrāfiju, ko redzam sev apkārt tomēr ir digitāli koriģētas (kontrasts, gaišums es pat nezinu, kas vēl). Baigi negribu līst šajā tēmā un, godīgi sakot, esmu vīlies. Baigais neīstums staro no tā visa. Negribas arī čakarēties ar digitālo apstrādi. Bet laikam būs jāpiespiežas, varbūt, ka nebūs tik traki.

    Vēl jāteic, ka jūtos kā galīgs losis kaut ko bildējot vietās, kur ir cilvēki. Jūtos kā tukšpaurains hipsteris ar uzmanības deficītu un lieku naudu digitālās kameras iegādei. Nē, es nebildēju, lai liktu bildi tajos tviteros vai feisbukos, es vienkārši bildēju lai liktu bildi uz sava kompja un par to vienatnē tīksminātos! Tādejādi cenšos bildēt vietās, kur cilvēku nav. Vai arī nebildēju vispār. Pamatā vairāk otrais variants. Populārākais foto objekts man ir mana istaba un skats pa logu. Nevaru saņemties iziet ārā.
    santech
    9:30a
    Wednesday, May 27th, 2015
    pajautaa
    [ udensroze ]
    2:52p
    maajas generaaltiirishanas cenas?
    Cik maksaa tuksas maajas (110kv.m 2 sanmezgli, virtuve) generaaltirishana? Drosi vien, ka der uzzinat ari jusu pieredzi ar dzivoklu generaltirisanu izmaksam. Paldies
    pajautaa
    [ cheshiras_kakis ]
    12:51p
    AirBaltic un Departure Gate
    Sveiki!
    Vai kāds varētu, lūdzu, pateikt, cik ilgu laiku pirms izlidošanas AirBaltic slēdz izlidošanas vārtus? 10 min, 20 min, 45 min? Viņu mājas lapā īsti neatradu, bet iespējams, ka neesmu skatījusies pietiekami uzmanīgi.
    Mēģinu saplānot laiku un saprast, kāds ir vēlākais laiks, kad varu ierasties lidostā, nenokavējot lidojumu.
    Paldies :)

    UPD.
    Kādā vecā biļetē atradu tekstu, kur pats AirBaltic's raksta -

    "Please be at your departure gate no later than 25 minutes before departure time."

    Paldies visiem :)
    [ << Previous 25 ]
About Sviesta Ciba