redzamie cilvēki kā neredzamā dieva kosmētika un jebkas var izskatīties jebkā, kāda starpība kāds tev ģīmis, mašīna vai tampons, galvenais kāda neredzamā kustība notiek zem šī fiziski redzamā uzprišinātā bardaka.
nav nekā kaitīgāka par ārpusi, uz tās arī visi fašismi un statusu piramīdas sabūvētas. tāpēc jau jēzu piedauzīja pie krusta, ka viņš frīku svītas pavadīts vazājās skrandās pa tuksnesi, spļāva virsū ārpusei un runāja par valstību, kas nav no šīs pasaules.
jo tāds ārpuses noliegums nav izdevīgs praktiski nevienam, jo mēs taču dzīvojam laikā, kad praktiski visi nodarbojas ar visdažādāko ārpušu spodrināšanu un uzlabošanu.
bet par tiem smukajiem man teorija, ka smuki ir tikai tie, kuri ir smuki no dabas, un nevis tie, kuri tikai iztaisās smuki. ārējo skaistuma līdzekļu vienīgā funkcija tieši ir parādīt, cik ārpuse ir nosacīta, iluzora, izveidota, tas ir tāda pašatmaskošanās funkcija. kā annie lennox klipā, kur viņa nosēžas pie spoguļa uz uzmālējas par dievieti. vai mirwais klipā, kur tieši otrādi - atmālējas atpakaļ. tāda maskošanās un atmaskošanās, kas parāda, cik ļoti sūds ir tāda maska. domāta gļēvuļiem, kuriem grūti pieņemt realitāti.
nuredz, bet tas taču katram šķiet atkal citādi, kas ir skaists no dabas un kas nav. man viens draugs saka: "paskaties uz viņu, cik smuka!" un es paskatos, un neredzu to skaistumu. un tad man šķiet, ka ir tur tā cita meitene dikti smuka, un mans draugs vispār pasaka, ka viņa ir neglīta.
maskas jau vispār ir tik dabiska lieta, ka pat paziņojums, ka man nav maskas, ir tikai maska.
un kāpēc tad gļēvuļiem vien domāta? nav jau nekāda māksla atvērt acis, ieraudzīt realitāti, un tur arī palikt, ja var paskatīties, acknowledge it as a fact and move on.
tas trakums sākas, kad ar šīm maskām sāk tirgoties un tie kuriem tās maskas dārgākas sāk pazemot tos, kuriem lētākas. pat ne tā, ka sāk pazemot, bet tas tā dabiski sanāk, tik dabiski, ka par to neviens pat nerunā, vienkārši sakārtojas savās masku piramīdās un močī viens otru.
jā, ja pieņemam, ka maska ir gan uz sejas uzziestais embrijs, gan drēbes, gan mājas un mašīnas, gan slava, gan... nu viss tas, kas martcorem tajā topikā "kā kļūt par"
varētu teikt, arī vissmieklīgākais. taču. līdzko kāds uzdrošinās kādu no šiem pasaules materiālajiem aspektiem apsmaidīt, tā pasaule tik ļoti saidentificējas ar šiem aspektiem, ka iesūdz apsmaidītāju tiesā par goda un cieņas aizskaršanu.
bet nevar teikt, ka tas, kas ārpusē, ir pilnīgi bez nozīmes.
man vispār ir teorija, ka cilvēki, kas smuki iekšpusē ir smuki arī ārpusē.