PHz superblociņš - Kas var būt labāks par uzņēmējdarbību [bloks|kalendārs|spamparāde|autors]
PHz

[ autors | sc userinfo ]
[ kalendārs | MEGA!!! ]

Zibenstakas
[Paskat tik:| SpampamparādeKārtībai jābūt!OKomentiņiES ]

Kas var būt labāks par uzņēmējdarbību [2015-03-29|00:12]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tagi|]

Mans jaunais sapņu darbs - sava dizaina karšu cenzors sviedru bankā.
Uz kartes nedrīkst būt:
  • Provokatīvi, seksuāla vai vardarbīga satura materiali.
  • Jebkura veida politiska satura materiāli, tostarp valstu/organizāciju simboli (arī karogi, heraldiskas zīmes un simboli).
  • Jebkādā veidā rases aizskaroši/aizspriedumaini materiāli.
  • Materiāli, kas var aizskart kultūras vai reliģiskās vērtības.
  • Pieaugušas personas, tostarp kartes lietotāja, portrets, kas paredzēts personas identificēšanas nolūkos.
  • Slavenības/mūziķi/sportisti/izklaides industrijas pārstāvji/sabiedrībā pazīstami cilvēki u.tml.
  • Jebkāda veida pašreklāma (piemēram, darbinieka vizītkarte).
  • Attēli, kuros ir teksta daļas, personvārdi vai nosaukumi, kā arī piedāvājumi, tostarp tālruņa numuri vai jebkura veida pakalpojumi.
  • Piederība grupām, kuru mērķis ir būt "sabiedriski nepieņemamām", tostarp to darbības, nosaukumi vai simboli.
  • Reklāmas vai veicināšanas materiāls.
  • Konkurējošās zīmes.
  • Jebkura veida ar autortiesībām aizsargāts materiāls.
  • Zīmola produkti/pakalpojumi, tostarp to saīsinājumi, akronīmi un/ vai jebkura veida simboli.
  • Visas fotogrāfijas, kuras var radīt situācijas, ka tirdzniecības vietās norēķinu karti var nepieņemt vai rodas cita veida problēmas.
  • Visa veida priekšmeti, kuru dēļ var notikt krāpšana ar norēķinu karti.
  • Visi priekšmeti vai procesi, kas ir pretrunā ar norēķinu kartes drošības prasībām.
  • Visi grafiska dizaina elementi, kas var nepietiekami attēlot vai radīt vardarbīgu attieksmi vai apsmieklu par kartes zīmolu.
  • Slikta attēla kvalitāte, tostarp nepilnīgi aizpildīts dizaina laukums.
    Otrajā vietā - pakalpojumu godīgas lietošanas izvērtētājs kādā no teleoperatoriem.
    Piemēri
    • Konstatēta zvanu, ziņojumu, datu pārraides vai citu pakalpojumu izmantošana lietotājiem neraksturīgā veidā, ilgumā vai apjomā.
    • Izmantota pakalpojuma saņemšanas nosacījumiem neatbilstoša galiekārta (piem., telefona vietā izmantots dators, planšete, modems vai rūteris).
    • Lietota galiekārta, kas iepriekš izmantota nelabticīgi labuma gūšanai vai citu prettiesisku darbību veikšanai.
    • Konstatēta pakalpojumu izmantošana pretēji tam paredzētajam mērķim un/vai veidam (piem., reālā laika pakalpojumu un peer to peer izmantošana (piem., programmas mūzikas, filmu u.tml. failu apmaiņai).
    • Pakalpojums, SIM karte un/vai galiekārta izmantota tālākai pakalpojumu sniegšanai vai signāla pārraidei (piem., WiFi portatīvā tīklāja (hotspot) veidošana, datu pārraides tālāka sniegšana trešajām personām vai datu plūsmas novirze vai pārdale vienai vai vairākām iekārtām u.c.).
    • Veikti vai saņemti gari, vienveidīgi, līdzīgi, atkārtoti vai citādi netipiski zvani vai ziņojumi (piem., e-pasti, īsziņas, MMS u.c.).
    • Zvanu vai ziņojumu mērķis nav bijis sazināties.
    • Zvani vai ziņojumi izmantoti reklāmai, komerciālu paziņojumu sūtīšanai vai komercdarbībai.
    • Zvani vai ziņojumi izmantoti labumu gūšanai no LMT vai citu operatoru pakalpojumiem pretēji to lietošanas mērķim – sazināties.
    zibenstakaiekomentēt