PHz superblociņš - Komentiņa rakstīšana [bloks|kalendārs|spamparāde|autors]
PHz

[ autors | sc userinfo ]
[ kalendārs | MEGA!!! ]

Zibenstakas
[Paskat tik:| SpampamparādeKārtībai jābūt!OKomentiņiES ]

Fear and Loathing in FPS 2006-12-18|12:34

phz
Šorīt kārtējo reizi apstiprinājās kaut kur lasītā tēze, ka vislabāk sapņus var atcerēties, pamostoties agri no rīta un pēc tam aizejot gulēt vēlreiz. Parasti uz optimistiski stundu agrāk uzlikto modinātāju es vispār nereaģēju, taču šorīt pēc relaksējošajām brīvdienām to izdevās sadzirdēt. Taču gultā bija tik forši un uz darbu agrāk iet tomēr nesagribējās, tā nu nolēmu vēl nedaudz pasnaust.
Nosapņoju sapni par savdabīgu spēli, kuras ārtelpu dizains bija kā Dūmam, ieskaitot spraitveidīgos apgaismes ķermeņus, reālistiska apgaismojuma trūkumu un nepiespiestus lēcienus no 5m augstuma, taču iekštelpas atgādināja jau kaut ko stipri smalkāku, kas pēc kvalitātes man likās kā Half-Life 2 (kuru neesmu spēlējis), bet šaurība un tehnokrātiskais dizains lika atcerēties Aliens vai kādu citu kosmisko sāgu ar kosmosa kuģu šaurajām telpām.

Un lūk, šo sapni es izsapņoju divas reizes, pirmo reizi ieskrienot nedaudz tualetei līdzīgajā ar baltu plastmasu izklātajā iekštelpā un bez apdomāšanās nošaujot tur stāvošo sargu, bet otrajā secinot, ka sarga tur nav. Tieši tajā brīdī pārņēma diezgan īstas bailes, saprotot, ka ienaidnieks ir pamanījis, ka es nāku un var būt noslēpies jebkur, uzklupt no jebkura stūra. Sapnis tā arī beidzās, man trīcošam ielīdušam "tualetes" kaktā.

Pēcdomas: nu kad beidzot būs spēles, kur pretinieki uzvedīsies kaut cik dabiski, nevis vienveidīgi kā māla blāķi stāvēs tur, kur līmeņu dizaineris tos ir nolicis? Kad beidzot spēles pasaule pa īstam atdzīvosies? Kad sagaidīsim pretiniekus, kas, uzzinot, ka tuvojas protagonists, uztaisa kādu action spēles varoņa cienīgu triku, uzlienot gaitenim pie griestiem vai vismaz noslēpjoties aiz durvīm?
Protams, neizslēdzu iespēju, ka pa pēdējiem 6 gadiem spēļu industrija ir pavirzījusies uz priekšu un to paveikusi, zināmas iepriecinošas iezīmes saskatu jau 2001. gada "No One Lives Forever", lai gan arī tur īstā rosība sākas tikai pēc Keitas Ārčeres ierašanās, pirms tam bruņotie onkuļi pastaigājas vienīgi pa savām iemītajām taciņām.
Ir dzirdēts šis tas labs arī par F.E.A.R, un pavisam patīkama pārmaiņa varētu būt S.T.A.L.K.E.R., kur spēles darbība norisinās neatkarīgi no spēlētāja. Ja zinat vēl kādu labu piemēru, droši ziņojiet komentāros!
zibenstaka lasīt komentiņus

Atbildēt:
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..