adele_varbut ([info]adele_varbut) wrote on September 22nd, 2015 at 10:16 pm
Šīs attiecības vispār man šķiet ļoti interesanta tēma. Un to nebūt neaptver jautājums par to, vai mākslinieks ar nodomu vēstī savā darbā kaut ko par sociālām tēmām. Man šķiet, ka vēl āķīgāk ir tas, kā sociālais/politiskais var ienākt mākslas darbā, pat autoram to negribot. Piemēram, vai tad māksliniekiem netiek pārmests konformisms, ja tie sarežģītā sociālpolitiskā situācijā neko par to nepasaka? Ja nemaldos, vai tas nebija arī pārmetums Ziedonim, kurš pretēji, piemēram, Klāvam Elsbergam, padomju režīma laikā netika pateicis neko tādu, lai būtu tam neērts. Cits piemērs - Prāta Vētra, kas mēģina būt pilnīgi apolitiska un piedalās Krievijas mūzikas festivālā militārās parādes fonā. It kā varētu teikt, ka mākslinieka politiskā nostāja un mākslas darba saturs ir divas atšķirīgas lietas, un tomēr - vai, piemēram, dziesma par mīlestību neiegūst citu jēgu, izskanot ar militāro parādi fonā?
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.