serviss

« previous entry | next entry »
Jun. 18th, 2009 | 04:55 pm

Bankas, tas vienkārši ir pisec! Ja tu, Zelta klients būdams, 12.jūnijā piezvani un piesaki kartes izgatavošanu, tad meitene klausules otrā galā laipnā balsī atbild - viss ir čikiniekā, karte tiks izgatavota 3 darba dienu laikā, t.i., 16. vai 17. jūnijā noteikti būs gatava! Un tad tu vairākas reizes piesaki, lai karti sūta uz filiāli, kas tuvāk darbam, lai nebūtu jāvelkas uz centrālo ofisu, kas nu galīgi nav pa ceļam! Un tu viņiem to pasaki vismaz 3 reizes! Tātad ... kartei bija jābūt gatavai vakar! Zvanu šodien un prasu - wtf?! Kāpēc neviens man nav sūtījis sms, kā solīja?! Oough, nu ziniet kartes izgatavošana ir pieteikta 16.jūnijā un tā būs gatava 3 darba dienu laikā! wtf?! kādā 16.jūnijā! 16.jūnijā viņai bija jābūt gatavai, jo zvanīju 12.jūnijā! mirklīti uzgaidiet :) Mirklis ievilkās, pēc tam gan manas bažas apstiprinājās - karte, protams, ir nosūtīta uz centrālo ofisu, nevis uz norādīto filiāli. Viņi noteikti piezvanīs un pateiks, lai karti nogādā uz filiāli, uz ko es atbildēju - oi, ziniet, labāk nevajag; aizvilkšos uz to centrālo ofisu, ja reiz tā karte tur patiešām ir, citādi ceļā no Valdemāra līdz Marijas ielai nav izslēgta varbūtība, ka karte nejauši atradīsies, piemēram, Tallinā!

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {4}

helvetica

(no subject)

from: [info]helvetica
date: Jun. 18th, 2009 - 09:55 pm
Link

pamēģini labāk lattelecom/apollo internetu pieslēgt, tad gan tādus pigorus redzēsi ar apkalpojošo servisu - tāda sajūta, ka tur darbā ņem tikai tos ļaudis, kuriem viens no vecākiem ēzelis bijis

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jun. 18th, 2009 - 11:09 pm
Link

paldies Dievam, ar šīm kompānijām man nav nekāda sakara! lai gan ir nācies saskarties ar LMT klientu apkalpojošo personālu - nu, tāds ļauns prieks un lepnums par apčakarētu klientu no viņiem dveš :(

Reply | Parent | Thread


helvetica

(no subject)

from: [info]helvetica
date: Jun. 18th, 2009 - 11:26 pm
Link

arī fakts. Šī iemesla dēļ skaitīju dienas līdz līguma beigām, un nosvinēju dienu, kad drīkstēju oficiāli iesniegt atteikšanos no viņu pakalpojumiem, uz viesiem - a varbūt, a moš šādi, a moš šito - salti (fuelētu ar iekšējā niknuma maksimumu) atbildēt NĒ, never more, NEVER MORE

Reply | Parent