serviss
Jun. 18th, 2009 | 04:55 pm
From:: pata
Bankas, tas vienkārši ir pisec! Ja tu, Zelta klients būdams, 12.jūnijā piezvani un piesaki kartes izgatavošanu, tad meitene klausules otrā galā laipnā balsī atbild - viss ir čikiniekā, karte tiks izgatavota 3 darba dienu laikā, t.i., 16. vai 17. jūnijā noteikti būs gatava! Un tad tu vairākas reizes piesaki, lai karti sūta uz filiāli, kas tuvāk darbam, lai nebūtu jāvelkas uz centrālo ofisu, kas nu galīgi nav pa ceļam! Un tu viņiem to pasaki vismaz 3 reizes! Tātad ... kartei bija jābūt gatavai vakar! Zvanu šodien un prasu - wtf?! Kāpēc neviens man nav sūtījis sms, kā solīja?! Oough, nu ziniet kartes izgatavošana ir pieteikta 16.jūnijā un tā būs gatava 3 darba dienu laikā! wtf?! kādā 16.jūnijā! 16.jūnijā viņai bija jābūt gatavai, jo zvanīju 12.jūnijā! mirklīti uzgaidiet :) Mirklis ievilkās, pēc tam gan manas bažas apstiprinājās - karte, protams, ir nosūtīta uz centrālo ofisu, nevis uz norādīto filiāli. Viņi noteikti piezvanīs un pateiks, lai karti nogādā uz filiāli, uz ko es atbildēju - oi, ziniet, labāk nevajag; aizvilkšos uz to centrālo ofisu, ja reiz tā karte tur patiešām ir, citādi ceļā no Valdemāra līdz Marijas ielai nav izslēgta varbūtība, ka karte nejauši atradīsies, piemēram, Tallinā!