sniegsim atbalstu izdegušām personībām!

« previous entry | next entry »
Jan. 12th, 2009 | 12:53 pm

Ieblandījos vienā ne-drauga žurnālā un sāku lasīt pazīstama cilvēka komentārus. Pēc otrā komentāra sajutos greizsirdīga un tālāk nelasīju. Atbalstošie, līdzjūtīgie, uzmundrinošie komentāri, wiii! Un vispār ... par ko es īsti sacepos? -> Viņš ar viņu runā, bet ar mani nē, vot tā! Eu, a nečīkstošas un ciniskas sievietes nevienam vairs nav vajadzīgas?!
UPD: jautājums in general - vai vīrietim ir nepieciešams justies pārākam un stiprākam par sievieti, vai tomēr viņi ir ar mieru uz līdzvērtīgu līdzāspastāvēšanu?!
Tags:

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {28}

Shelly

(no subject)

from: [info]shelly
date: Jan. 12th, 2009 - 01:05 pm
Link

A nafig ciniskām un nečīkstošām sievietēm rakstīt līdzjūtīgus, atbalstošus un uzmundrinošus komentārus?

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 01:07 pm
Link

jautājums bija par komunikāciju vispār - nafig ar ciniskām un nečīkstošām sievietēm vispār runāt, par dajebko?!!?! vai vīrieša pašapziņa apmierinās tikai pārākuma un spēka izpausmēs?

Reply | Parent | Thread


zvirbuleens

(no subject)

from: [info]zvirbuleens
date: Jan. 12th, 2009 - 01:42 pm
Link

mana - nē..

Pie viena vari uzskatīt šo komentāru par atbalstu sev tādai, kāda esi :)

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 01:51 pm
Link

paldies :)

Reply | Parent


(no subject)

from: [info]king
date: Jan. 12th, 2009 - 02:34 pm
Link

Te jānosķir divas lietas - runāt ar ciniskām un nečīkstošām sievietēm ir viena lieta, bet izrādīt uzmanību vismaz man tomēr ir vēlme galvenokārt sievišķīgām sievietēm. Jā, old school principi kaut kur uzpeld :)

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 02:45 pm
Link

man gan neliekas, ka čīkstēšana ir sieviešķīga pazīme. tā ir bērnišķības izpausme, bet ne sievišķības. elegance un spēja savu čīkstulību noslēpt un vajadzīgas gadījumā izrādīt smalkjūtīgi, reizēm pat seksīgi, man kā sievietei šķiet daudz vērtīgāka :)

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]king
date: Jan. 12th, 2009 - 03:02 pm
Link

true. laikam neprecīzi ieskicēju, jo ar sievišķību nedomāju bērnišķīgas kaprīzes un čīkstēšanu, bet gan drīzāk iejūtību un minimālu cinisma devu.

Reply | Parent


tjigra

ārpusvirsraksta

from: [info]tjigra
date: Jan. 12th, 2009 - 02:47 pm
Link

šitās acis atgādina Makarovu.

Reply | Parent


zupcis

(no subject)

from: [info]zupcis
date: Jan. 12th, 2009 - 01:09 pm
Link

A Tu pamēģini pačīkstēt :)

Reply


kreiza

(no subject)

from: [info]kreiza
date: Jan. 12th, 2009 - 01:25 pm
Link

Priekš kam varētu būt vajadzīgas nečīkstošas un ciniskas sievietes? :)

Reply


(no subject)

from: [info]shvep
date: Jan. 12th, 2009 - 01:39 pm
Link

Nečīkstošas un ciniskas ievajagas tad, kad pašam riktīgi sūdīgi sāk iet. Tad pie šām meklē glābiņu un lien azotēs.

Reply | Thread


kreiza

(no subject)

from: [info]kreiza
date: Jan. 12th, 2009 - 01:59 pm
Link

Ciniskā nederēs glābiņam :P

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]shvep
date: Jan. 12th, 2009 - 02:03 pm
Link

Da nu ;) Pabarot jau pabaros, vienalga, cik ciniska.

Reply | Parent


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 02:03 pm
Link

vo vo! ciniskā pateiks - bļe, beidz pīkstēt; esi vīrietis un rīkojies!

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]shvep
date: Jan. 12th, 2009 - 02:08 pm
Link

dažiem tas savā ziņā arī ir glābiņš - ka kāds viņam pa pieri iedod ;)

Reply | Parent


zii

(no subject)

from: [info]zii
date: Jan. 12th, 2009 - 02:04 pm
Link

Rekur tev viens pazīstams - mans vīrs ir ideāls piemērs līdzvērtīgai līdzāspastāvēšanai.
Diemžēl ar visām no tā izrietošajām sekām - kad es sievišķīgi GRIBU (un 100% zinu, ka arī tu laiku pa laikam to gribi) lielo stipro vīrieti, kurš atrisinātu visas manas problēmas, viņš nebūt nav "papucis", pie kura pačīkstēt un par brīvu dabūt palīdzību. Tā vietā salīdzinoši maigs spēriens un - cīnies, vecā.

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 02:15 pm
Link

manuprāt, viņš tomēr ir stiprāks par Tevi. tīri emocionālās noturības ziņā. bet varbūt tāpēc, ka viņam līdz šim viss (salīdzinoši) gājis no rokas.
varbūt man vienkārši jāatceras kādas viedas sievietes teiktais: "Neesmu vīriešu nīdeja, bet man ir savi kritēriji: vīrietim jābūt drusku smukākam kā pērtiķim (nafig viņiem smukums, lai skatās uz mums un priecājas!), viņam ir jābuut gudram, ar labu humora sajūtu un viņš nedrīkst būt skopulis!. Nav taču parāk daudz prasīts." Emancipācija un loģiskais saprāts man ļauj atteikties no klasiskā medījuma faktora (vīrietis kā vienīgais/būtiskākais pelnītājs), jo kuru katru brīdi taču viņš var aiziet - dabīgā vai nedabīgā veidā :)

Reply | Parent | Thread


tjigra

(no subject)

from: [info]tjigra
date: Jan. 12th, 2009 - 02:46 pm
Link

nu gan pēdējie vārdi skarbi :D un interesi izraisoši! (kādā veidā Tu viņu nedabīgā veidā nostumsi no ceļa)

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 02:51 pm
Link

ai, nu tur ar 'dabīgā vai nedabīgā veidā' bija domāts: vai nu viņš nomirs, vai aizies pie citas sievietes/vienkārši prom, jo nespēs valdošo iekārtu paciest :)

Reply | Parent | Thread


tjigra

(no subject)

from: [info]tjigra
date: Jan. 12th, 2009 - 03:47 pm
Link

jā, jā - atrunas :D

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 04:01 pm
Link

nē, tikai paskaidrojums 'dļa osoba ...' :P

Reply | Parent | Thread


tjigra

(no subject)

from: [info]tjigra
date: Jan. 12th, 2009 - 04:29 pm
Link

Nezrunājies! Ka nedabūn pa ausīm :P

Reply | Parent


zii

(no subject)

from: [info]zii
date: Jan. 12th, 2009 - 02:54 pm
Link

Ka tik autore nav mana radiniece, vai pat abas. :)

Emocionāli stiprāks vai raupjāks viņš noteikti ir, bet es nevarētu teikt, ka man ir baigi daudz iespēju čikstēt. Vismaz viņa tolerantā attieksme vienmēr ir tāda, ka at the end of the day man ir kauns par savu čīkstēšanu.

Laikam mums ir dažādas definīcijas jēdzienam "līdzvērtīga līdzāspastāvēšana". Es līdzvērtības kausā neliku jēdzienu faktiski "stiprāks / vājāks", bet gan reakciju uz dažādām darbībām.
Kā nekā sākotnējais posts ir "vai vīrietim ir nepieciešams JUSTIES pārākam un stiprākam par sievieti, vai tomēr viņi ir ar mieru uz līdzvērtīgu līdzāspastāvēšanu". Ne vienmēr tie, kas jūtas stiprāki, ir arī faktiski stiprāki. Iespējams, ka vīrieša stipruma sajūtu rada sievietes veidotā ILŪZIJA, ka viņa ir vājāka. Un vice versa.

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 03:19 pm
Link

nē, tā citāta autore nav Tava radiniece :P
par faktisko laikam būtu cits stāsts, kas ir dziļāks par ārējo reakciju, uz kuru es noreaģēju. jā, bieži jau tomēr ir tas paradokss, ka cilvēkam liekas, ka viņš ir baigi stiprais un viņš lepojas ar sevi, tajā pat laikā brīžiem iznāk ārā kaut kas tāds, kas liek saprast - bāc, tas viss ir tikai bullshits!
nu, un cinismā jau arī ir paslēpts vājums. vot, es te cenšos saprast, moš jāsāk vairāk spiest uz trauslumu, lai kādu sakoļītu. lai gan ... nē, es vēl joprojām uzdodu sev jautājumu - a, priekš kam man patstāvīgs vīrietis? liekas klapatas ;)

Reply | Parent | Thread


zii

(no subject)

from: [info]zii
date: Jan. 12th, 2009 - 03:33 pm
Link

Nu tu jau arī neesi no tām sievietēm, kam cinisms ir maska, tā tev dabīga īpašība.

A nafig vīrietis ir tādas pašas dabas jautājums kā eksistenciālais - nafig dzīvot.
Interesanti, labi, kopā audz, kopā jokojies un piedzīvo. Ja tas iztrūkst, tad (tāpat kā dzīvei) jēgas nav.

Mīlestības dēļ? Ielēdzas mans vecais sakāmais par vairāklīmeņu mīlestību - rozā brīlles, kas apmierina vienas vajadzības un nākamās stadijas, kas jau ir darbs ar sevi. Neticu tam, ka mīlestība pret kādu vienkārši ir. Manuprāt, tikai dažiem uz pasaules tik ļoti paveicas, ka viņu nesavtīgā mīlestība pret otru automātiski "ir".

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: Jan. 12th, 2009 - 03:45 pm
Link

Savstarpēji lietderīga un attaisnojama kopā būšana, kurā viens no otra saņem to, ko katram vajag - tas ir pamatnosacījums. Jo divi cilvēki nedzīvo kopā, ja viens no otra kaut ko nesaņem - drošības sajūtu, kādu, par ko rūpēties, pār ko valdīt, atzinība etc. Nav tāda jēdziena kā nesavtība. Vismaz ne manā leksikonā, kopš apmeklēju dramaturgus. Visam ir racionāls izskaidrojums, arī labdarībai :) Tie gadījumi, kuros liekas, ka divi cilvēki ir absolūti nešķirami un saderīgi, patiesībā ir godīgums pret sevi, kas ir ļoti reta īpašība, btw ;)
Bet par jokošanu un piedzīvojumiem ... eh, man laikam ir ļoti labi draugi, jo ar viņiem var to visu darīt, patiesībā arī augt - emocionāli un fiziski, tikai es ar viņiem neguļu - tik vien tā atšķirība. Tē jau aiziet diskusija tālāk, vai vīrietis var būt sievietes labākais draugs, vai ar viņu var dalīties visā? Tas tomēr nav labais stils, ne?! Utt., utjp. ...

Reply | Parent | Thread


zii

(no subject)

from: [info]zii
date: Jan. 13th, 2009 - 01:46 am
Link

Labākais draugs varbūt, bet ne labākā draudzene! :D Sieviešu lielākā kļūda - padarīt vīru par draudzeni.

Reply | Parent


Fiance

(no subject)

from: [info]firebabe
date: Jan. 12th, 2009 - 10:21 pm
Link

Uzskatu, ka vīrietim vajadzētu, gribētos būt stiprākam un justies pārākam, kas ir tikai dabiski, stiprais dzimums kā nekā. Bet nu prakse pierāda pretējo - stipru sieviešu ir tik, cik uziet, bet vīrieši arvien lielākā skaitā nonāk vājā dzimuma aprindās.
Vismaz līdz šim neesmu satikusi nevienu, kas būtu stiprāks (un dažkārt arī -gudrāks) par mani, tā godīgi atzīstot.

Reply