Papalisij
...:)) 
19.-Jan-2004 02:27 pm
.. cik gan divsejaini ir cilveeki..
.. nupat jau shkjiet, ka laikam visi...
.. pat tie kuri izliekas, ka absoluuti taadi nav..
.. acju priekshaa.., kaadaa briidii, un Tev teiks.., hmm.., saldus un jaukus vaardus.., aiz muguras .., nemaz ne tik ilgi nav jaagaida...,
par kretiinu nosauks, . bez probleemaam.., jauki.., ij apmierinaati.., jo.., redz..
.. hmm.., kaads juutaas aizskarts, un tas tacju ir jaatraada..,
.. jo vienmeer jau kaads cits buus pie vainas..

. ok.., kaa jau nu kursh veelas...

.. tiaki zjel.., ka taa..;(((
Komentāri 
19.-Jan-2004 02:48 pm
masku tieši 2x vairāk kā cilvēku.
19.-Jan-2004 02:59 pm - ..:))
.. domaaju ka veel vairaak...
.. maskas tiek pamainiitas.., kaada nu prieksh kurameejaa vajadziiga..:))
.. un kad, kaada vajadziiga.., patiesiibaa, mandomaat, tas tieshi saistits ar
pasha cilveeka neskaidriibu par sevi.., ar to, kas sevii notiek.., un ko tad jamais
galu beigaas veelaas..

..veiksmiigu dienu ka..:)
19.-Jan-2004 03:00 pm
Elina,
Manuprāt, masku ir kudi vairāk :-))

Papalisij,
Tas, ja sākumā Tev adresē mīļus vārdus, bet vēlāk tos nomaina uz ne tik mīļiem, tas nebūt nenozīmē, ka tā ir maska :-)) Tā ir dzīves realitāte, un lietas tiek nosauktas tiešiem vārdiem :-))
19.-Jan-2004 03:04 pm
nu jā. Vidēji 2 maskas vienam cilvēkam.
19.-Jan-2004 03:06 pm - ..:))
.. taas nav lietas...:))
.
... un dziives realitaate.., ir visai subjektiiva lieta..
.. tacju veel subjektiivaaki ir cilveeki, kas operee ar sho
"dziives realitaati"..
.. manupraat tad labaak pakluseet...
19.-Jan-2004 03:11 pm - :-))
Nepiekrītu - ne vienmēr ir labāk paklusēt..
Un domas un attieksme var mainīties, kas nebūt nenozīmē, ka tā uzreiz ir maska.. :-))
19.-Jan-2004 03:16 pm - Re: :-))
.. var.., var mainiities..
.. tacju nedomaaju, ka tik strauji un kardinaali...
.. taatad kas nebuut domaas vai attieksmee ir nebijis taa..

.. pakluseet.., manupraat ir labaak vienmeer, taa vietaa, lai aizmuguriski, .. kaadam likt virsuu "kluci"..
.. iipashi pat neaizdomaajoties par to, .. kas un kursh un cik tad ir pie vainas, . un arii par to, .. vai kads kaadam buus labums
no shiis klucja likshanas.., vieniigi tik daudz, lai citi pazjeelotu.... "klucja" liceeju..

.. sorry, taa nu es domaaju...
19.-Jan-2004 03:42 pm - Re: :-))
hmm... tu nedomā, ka tik strauji un kardināli... nu nu... a pašam kā? Nekad nav gadījies kardināli domas mainīt pāris dienu laikā??? Baļķi savā acī neredzi!
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:50 pm - Re: :-))
..:))..
.. varbut.., ja taa izskataas.., nenjemos apstriideet.., tacju ir nieciiga, .. pavisam nieciiga atshkjiriiba..
.. es nelieku "Kluci"..... aizmuguriski....:))
19.-Jan-2004 03:12 pm - P.S.
Un ja reiz Tevi par kretīnu sauc, tad jau nebūs bez iemesla, ko? :-))
19.-Jan-2004 03:17 pm - Re: P.S.
.. varbuut.., tikko jau rakstiiju, tacju tad tas noziimee, ka pirms tam.., kautkas ar attieksmi bijis ne taa..
.. tad tie ir bijushi, meli, vai maska, vai iedomas...
19.-Jan-2004 03:20 pm - Re: P.S.
.. man arii, tici droshi, shinii sakaraa buutu kas piebilstams,
...tacju es neveelos nevienu aizskart..,, no taa nav jeegas...
.. un labuma jau nu veel mazaak kaadam..:))

.. nekas nenotiek bez pamata, . tacju biezji vien argumentaaciija ir ar visai
emocionaala rakstura pamatu.., un nebuut nesaistiita ar Tevis mineeto "dziives realitaati"
.. sorry...
19.-Jan-2004 03:26 pm - ..
Nevar vienmēr būt labs. Ne visiem izpatiksi. Piekrītu punktam, kur minēji, ka nekas nenotiek bez pamata - nekas nevar mainīties krasi.. Acīmredzot, tas nav 5 minūšu untums - tas attīstās laika gaitā.. Kad emocijas pieklust, paliek tīri fakti - un kāpēc gan lai tā tevis sauktā "maska" nebūtu fakta konstatācija? :-))
Neviens neesam perfekts.. :-))
19.-Jan-2004 03:36 pm - Re: ..
.. nakad nav nepiecieshams visiem izpatikt.., daudz svariigaak ir, manupraat, .. patikt pasham sev.., un ja
.. hmm.., aizmuguriski ... :))
.. un nepatiikamaakais, ir kad "tiiriem faktiem".. tiek jauktas klaat atkal emocijas.., tikai nu jau diametraali preteejaa virzienaa.
.. ja kas, . godiigaak buut pateikt aciis..

.. neesam perfekti.., un neviens arii nebuus..:))
..un nav vajadziigs...., mandomat..
19.-Jan-2004 03:38 pm - Re: ..
Acīs varbūt Tev nesaka, jo tevi ikdienā nesatiek? :-)))
19.-Jan-2004 03:39 pm - Re: ..
..:)))
.. lai pateiktu, nav jaasatiek...

.. mja..
19.-Jan-2004 03:40 pm - Re: ..
Un kā gan lai Tev pasaka acīs, ja Tevi nesatiek? :-))
19.-Jan-2004 03:43 pm - Re: ..
..:))..zini, muusdienaas ir maili, ir telefoni.., un var atrast veel citas iespeejas.., zini, pat pasts straadaa, . lai cik diivaini neliktos..:))
19.-Jan-2004 03:47 pm - :-))
".. ja kas, . godiigaak buut pateikt aciis.."

Acīmredzot, šo teikumu izprotam dažādi.
Manā skatījumā "pateikt acīs" nozīmē to pateikt klātienē.. Meils, telefons - šajā gadījumā nespēlē nekādu lomu :-))
19.-Jan-2004 04:02 pm - Re: :-))
.. nu ja..:)))..
.. aciim redzot arii textu, aiz muguras ap....st.., Tu saproti taa, ka tagadinj man aiz kreesla, kur seezju gulj kaudziite fekaaliju..:)))
..ekk...:)))
.. speeliites, .. vaardu speeliites...:))
.. un "pateikt aciis.., tas arii laikam vareetu noziimeetu pielikt muti otram pie acss.., un tad nu teikt..?..:)))
19.-Jan-2004 04:05 pm - :-))
Nepārspīlē :-))
Vēlies, lai cilvēks tev pasaka acīs visu, ko par Tevi domā.. Vai baidies to visu dzirdēt klātienē? vai vienmēr šādas lietas ir runājamas tikai pa tel. vai e-pastu?
19.-Jan-2004 04:15 pm - Re: :-))
.. ja cilveekam ir ko teikt, tad jaa..
.. vai baidos..?.. nee.., tacju neveelos sastapties ar cilveeku, kursh to itin eleganti dara aiz muguras.., tici droshi, vinjsh zaudee manaas aciis cienju pret sevi, pie kam da jebkaadu....
.. vinsh kljuust netiikams.., manupraat tas ir visai dabiski..
.. nez vau Tu dizji veelies sastapties ar cilveekiem, . kuri Tev aizmuguriski, ..nu, teiksim.., visai pasmagi "noliek"

.. patiesiibaa.., tas tiaki kaitina, mazliet aizskar.., un ne vairaak..

.. jaa, .. varbut arii mazliet skumji.., tak.., ko dariit.., taadi ir cilveeki, un ja es tur neko nevaru mainiit, tad, ij.., figs ar to..

.. mees visi esam tur, un sanjemam to, . ko esam pelniijushi.., taa ka..
.. nekas..:)))
.. pienjemu zinaashanai, un aizmirstu.., lai tas cilveeks tiek ar sevi galaa..
.. dievs ar vinju, es ar sevi tikshu pats galaa..:))
19.-Jan-2004 04:17 pm - Re: :-))
Ja mani aprunā, tad vēlos viņu satikt arī dzīvē un noskaidrot visus neskaidros jautājumus :-))

Veiksmīgi :-))
19.-Jan-2004 04:27 pm - Re: :-))
.. iztiijaas peec astes ieraushanas.., sorry..
.. neveelos satikt .. cilveeku, kursjh taa rikojas.., sorry...
19.-Jan-2004 04:32 pm - Re: :-))
Asti neierauju. Man pēc min. sanāksme.
19.-Jan-2004 04:19 pm - Re: :-))
Da jebkaadu cienju zaudee ari tas, kursh neuznjemas atbildibu par sevis izteiktajiem vardiem.
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:25 pm - Re: :-))
.. sheit laikam esmu spiests piekrist...
19.-Jan-2004 03:44 pm - Re: ..
Palikt pašam sev? Un kurš no tiem div- vai vairāksejainiem tu esi? Vai tu maz pats to zini?
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 03:59 pm - Re: ..
.. Hmm.., texts bi nevis palikt pasham sev, bet gan patikt pasham sev...
.. ja jautaajums ir shaads, tad patiesiibaa, . tas vareetu buut jautaajums vairaak citiem..
.. gan jau ka kaads no viseiem.., a kursh.., tas vispaar taads jautaajums diivains.., peec kaartas Nra, .. vai kaa?..:))
19.-Jan-2004 04:07 pm - Re: ..
Un tu sev patiic? Laikam jau shaubies tomeer par to patishanu, ja jau tevi uztrauc tas, ka tevi par kretiinu saukaa.

Bet par to "kuru" bija domaats, vai Tu pats spej atskirt, kuraa bridi esi uzlicis masku un kad nee. Vai Tu spej atrast sevi zem tam visam maskam, kuras esi sev uzkarinajis? Varbut Tu sevi esi pazaudeejis?
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:20 pm - Re: ..
.. protams ne vienmeer es sev patiiku, un esmu paticis..
.. mani tas neuztrauc.., man tas ir nepatiikai, patiesiibaa, pat ne tas.., bet tas , . ka to dara aizmuguras..:)

.. redzi, .. shobriid..(es juutu taadu kaa nosodiijumu, no Tavas puses, . tak, sorry.., patlaban pats/pati.., aiz anonimitaates maskas sleepies.., jo taa ir eertaak.., nosodiit kaadu..:))
.. manupraat.., nepar ko dizju tas neliecina..
.. viegli buut eerglim.., kad seez ierakumos..
.. :))
19.-Jan-2004 04:28 pm - Re: ..
Jaa, man shobriid taa ir eertaak, es izveeleejos masku un to apzinos. :)

Bet ne jau nosodiit ir mans meerkjis. Gribu tikai likt tev paskatities uz sevi no citas puses. No taas, kuru tu esi aizmirsis, spriezhot pec tavas augstak lasaamaas sarakstes. Nekad ne pie kaa nav vainigs tikai viens, vienmeer ir veel kaads. Ja tevi saukaa par kretiinu, tad tu to pats esi izraisiijis. Cilveki izturas pret mums taa, kaa mees pashi esam attiecibas izveidojushi. Agrak vai velak viss atgriezhas.
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:38 pm - Re: ..
.. tur jau taa lieta, ka neesmu aizmirsis.., preteejaa gadiijumaa man buutu pie D..as mazas ragavinjas..
.. es meegjinu.., arii no otras.., tak.., piedod, ja nesanaak varbuut..
Tieshi Taa.., vienmeer ir veel kaads.., :)).., sorry, tagadinj smaids uznaaca..
.. sajuuta, ka shobriid Tu skaties no vienas pyses..:)
.. piedod.., diez vai Tu zini priekshveeturi.., ja arii zini.., tad viennoziimiigi, ne Visu, un tikai no Vienas puses..:))
.. jaa.., atgrizjas.., es patlaban arii par TO.., par atgrieshanos..
.. var nonaakt veelvienaa aplii.., un no jauna vainot citus, no jaukna kaadam zjeeloties, . par kaadu kretiinu, kursh no jauna to buus pelniijis..:))

.. jaa, es piebilstu veel ko nebuut, tak.., nevajag.., es zinu, ka nevajag..
.. nav veerts..
.. katram pasham ar savu dziivi galaa jaatiek.., un es tikshu..:))

... ko noveelu arii citiem..:))

.. jaa , un veel..., nevajag man neko LIKT dariit.., es tik vai taa dariishu, kaa uzskatiishu par iespeejamu, pienjemamu, un gana labu sev esam..:)
.. driikst uzskatiit mani par egoistu..:))
19.-Jan-2004 04:49 pm - Re: ..
Smiekli sanaaca, sho lasot. Piedod, nepaskaidroshu, kaapeec. Bezceriigi. :)))))))
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:56 pm - Re: ..
..manupraat, bezceriiga nav gandriiz nekaa..
.. lai veicas..
19.-Jan-2004 04:54 pm - Re: ..
Es gan vēl tomēr piebildīšu:
"jaa , un veel..., nevajag man neko LIKT dariit.., es tik vai taa dariishu, kaa uzskatiishu par iespeejamu, pienjemamu, un gana labu sev esam..:)"

Tas izklausījaas peec aizvainota pusaugu puisiisha! :)))))

Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:59 pm - Re: ..
..:)).. tagad es pasmeejos..:))
..nav Neviena cilveeka, . kuram vareetu LIKT kaut ko dariit.., ja vinjsh pats to neveelas, vai neljaujas pierunaaties.., cits staasts ir ja kaadu var paarliecinaat, vai likt mainiit domas, jebshu pierunaat..
.. jaa.., varbuut veel par kaadu zinaamu un pienjemamu atalgojumu, ja taa ir pietiekami liela argumentaacija...
LIKT.., nu, to varbuut var zem stobra..:))

.. sotrry...

..varbuut tas taa izklausiijaas..
.. taju taada ir mana paarlieciiba..:))
19.-Jan-2004 06:55 pm - Re: ..
..es te ta domaaju.., makjeniit..

.. visi jau grib, kaa eertaak, . tak.., meegjinu saprast, kas tas ir... neizdodas..
.. bailes ka manas atbildes vareetu buut citas, . ja tas nebuutu anoniimi?..
.. neertiiba citu priekshaa..?..
.. jebshu veel kas nebuut cits..?..

..patiesiibaa jau starpiibas nekaadas, katram ir tiesiibas riikoties taa, kaa jamais uzskata par nepiecieshamu..

.. ir lietas, kuras neatgriezjas..
19.-Jan-2004 04:08 pm
Maskas vai kas cits, vienalga kaa to saucam....
Manupraat maska ir kaut kas cits, tad, kad to uzliekam, baidaamies lai kaads nepamana muus bez taas... Un paarsvaraa gadiijumu, mums tachu ir tik svariigi, ko cilveeki domaa par mums, pat ja mees liekam lai viens domaa taa un otrs savaadaak... Kas nu kuram izdeviigaak:)))
Bet jebkuraa gadiijumaa attieksmes var mainiities arii minuutes laikaa...
Un vizbiezhaak, diemzheel taa ir cilveeku tendence, sevi kaut kaa attaisnojot un mekleejot vainiigos, mees attiekmes mainam tiiri no savaam sajuutaam - aizvainojuma, egoisma un patmiiliibas, un ja kaads ielien muusu laucinjaa, biezhi mainam attieksmi uz otru pusi...
Kazhocinju tachu ir tik viegli paarmest...
Es uzskatu , ka nevienu nevar apvainot, vai aizvainot... Var tikai apvainoties utt...
Un jas to veelaas atradiis jebkuru iemeslu...
19.-Jan-2004 04:11 pm
Arii no baileem attieksme mainaas. No baileem no pasam sevis, no savas riiciibas.
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:20 pm - Par baileem ...
...esmu daudz pat rakstiijusi, bailes ir taada lieta kas tikai izniicina un posta (vienlaga kas tas buutu)... Bet ir jaaiemaacaas sadziivot ar baileem , tas daudz ko atrisina...
Jo baidoties jau nekas netiek atrisinaats, tikai sachakareeti nervi....
19.-Jan-2004 04:31 pm - Re: Par baileem ...
Jaa - ar baileem ir jaaciinaas. Diemzhel paarak daudz ir gljeevu cilveeku, kuri izveelas uzvelt vainu citiem un aizbeegt.
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 04:38 pm - Re: Par baileem ...
Ar baileem nav jaaciinaas, mees nevaram ar to ciiniities, tas nekaadaa gadiijumaa nekad nekur nepaliks, ir tikai jaaiemaacaas sadziivot...
Un tur es pilniigi piekriitu, par vainas uzvelshanu citiem, nosodiishanu... un veel ir viena debiila lieta, ko necienu cilveekos, sevis zheeloshanu, ar visaam no taa izejoshaam sekaam.... Vainiigo mekleeshanu utt... Ir daudzi cilveeki , kuri pat neuznjemas atbildiibu par savu riiciibu... Diemzheel nezinu , kas ir tas vai bailes , vai kas cits ...
19.-Jan-2004 04:46 pm - Re: Par baileem ...
Var gan ar baileem ciiniities - nebeegt prom, tas vien jau noziimee ciiniities. Ja staasies pretii, nelausi sev nobiities, tiksi ar taam galaa, tad citaa liidziigaa situaacijaa vairs nebuus taadu bailju. Nu jaa - buus atkal citas bailes - var jau buut, ka taa pati sadziivoshana vien sanaak. Lai nu kaa - vissvarigakais ir risinat situaciju nevis beegt.
Un sevis zheeloshana - jaa to es ar nevaru paciest. Droshi vien, ka tam pamataa taas pashas bailes vien ir, + gribasspeeka truukums, + nespeeja pastaaveet par sevi, savu viedokli, riiciibu, savu vietu zem saules.
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 05:00 pm - Re: Par baileem ...
Jaa un lielaa meeraa taas ir bailes slikti izskatiities citu cilveeku aciis...
Biezhi vien tachu savu viedokli nepasakaam tikai taapeec, ka domaajam , ka tik kaut ko nepareizi nepasaku un ko tad par mani padomaas... Daudziem cilveekiem vispaar liidz ar to pazuud pashiem savas domas un vinji dziivo taa, lai citiem liktos, ka pareizi... Un it kaa nav apmierinaati ar savu dziivi, bet savaadaak tachu nevar, kaut ko sliktu padomaas...
Vai tad taa biezhi dziivee nav?
19.-Jan-2004 05:10 pm - Re: Par baileem ...
Arii tas. Sekoshana sabiedriibaa pienjemtaam nerakstiitaam normaam, stereotipiem, neuzdriiksteeshanaas riikoties saskanjaa ar sevi. Viedoklis, ka riikoties pareizi noziimee sekot shim normaam. Tachu nav tada "kopeejaa sabiedriibas viedokla" - taa ir tikai iedoma - katram cilveekam ir savs individuaals viedoklis, taapat kaa nav tada varianta "riikoties pareizi saskanjaa ar sabiedriibu" - ir jaariikojas taa, kaa šķiet pareizi priekš sevis un tad arī dzīvot ar šo izvēli un uznjemties atbildiibu par to. Un ir loti zheel, ja tikai peec laika naak atklaasme, ka akla sekoshana citiem, nevis ieklausiishanaas savaa sirdii un praataa, ir novedusi pie nozheelas visas atlikushaas dziives garumaa.
Anonīmiķis
19.-Jan-2004 05:19 pm - Re: Par baileem ...
Nu luuk... Protams ka jaadziivo ir taa kaa pasham ir labi, jo ja nav saskanjas ar sevi, nekas nesanaaks, lai kaa censtos... Man biezhi ir bijis ka mani par kaut ko nosoda, tak tici man ir vienalga, tikai es paarzinu situaaciju, savu dziivi un ja man taa tiik, tad ir ok... Protams ir cits jautaajums , ljaunpraatiigi dariit citiem paari... Bet nu te jau peec vecaas labaas gudriibas - nekad nedari citam to, kas tev pasham nepatiik...
Un tad jau ir ok... Jo vienmeer buus kaads, kas nosodiis, kaut vai aiz skaudiibas... Jo shii lieta cilveekiem daudziem ir kaa maize... Un nav jau par ko vinjus nosodiit, vinji taadi ir, un ir mieraa ar sevi...
19.-Jan-2004 05:20 pm - Re: Par baileem ...
.. manupraat.., nav nekaadas jeegas "nozjeelai visas dzives garumaa" .., ja kas ir mainaams, .. tad maini, ja nav.., atliek pienjemt kaa esoshu.., driizaak kaa maaciibu sev pasham..
.. un zjeelaakais briizjiem ir tas, ka biezji pietruukst kaadas kripatinjas tieshi shii praata...
19.-Jan-2004 04:13 pm - Piedodiet ....
Bet man mazlietinj naak smiekli:)))
Vienkaarshi atceros par sarkaniem un melnajiem (Kas zin tas sapratiis)
Lai jau veicaas:))) Vaardu apmainja jebkuraa gadiijumaa ir kontakteeshanaas, neatkariigi no vaardiem:)
19.-Jan-2004 04:23 pm - Re: Piedodiet ....
..:)).., mjaa, sarkanie/melnie..
.. tak.., redz.., sheit mees iisti nespeeleejam vienaa komandaa.., jo.., ja nav noteikumu..
.. nevar buut, ne speele, ne komanda..
.. mandomaat.. Tu saprati..:)))
19.-Jan-2004 04:27 pm - Re: Piedodiet ....
Protams ka sapratu:))
Tikai ir jautaajums kas ir komanda?
Ja mees uzskatam ka komanda ir tikai tie cilveeki ar kuriem ikdienaa esam kopaa.... Vai komanda ir vispaar cilveeku kopums pilseetaa,ciemataa, valstii, vai varbuut vienaa valodaa runaajoshie ...
A noteikumus katrs dziivee nosaka vairaak vai mazaak saveejos, un peec tam arii speelee... To vai Tev ir pienjemami otra notiekumi, tas jau ir cits jautaajums:)))
Taapeec jau taa ir dziive ar situaacijaam , kuras ir jaarisina, jo katrs speelee peec saviem noteikumiem:))

19.-Jan-2004 04:29 pm - Re: Piedodiet ....
..OK.., taatad man nav pienjemami shie noteikumi.., un es sho speeli nespeeleeju..
.. noteikumiem ir jaabuut pienjemamiem, .. lai speeleetu..:))
19.-Jan-2004 04:42 pm - Re: Piedodiet ....
Nu ja:))
Un ja noteikumi nav pienjemami, tad nav ko speeleet:))) Ir tachu tik daudz citu speelju , kur noteikumi ir pienjemami un galvenais, kur cilveeki veel ari i veelaas speelet ar Tevi:))
Lai veicaas darbos)

19.-Jan-2004 04:48 pm - Re: Piedodiet ....
..:). Tnx. Tev ar.., lai veicas..:))
This page was loaded Dec 23. 2025, 9:33 am GMT.