Papalisij
 
8.-Jun-2007 10:37 am
shodien jaapastraadaa aktiivaaki.. "skaitot stundas".. Gribu Atpuusties aatraak!!

.. un.. taac niexs.. ja butu savaadaak.. paliidzeetu.., tak shitaa.., nee.. nevajag...:(
This page was loaded Jun 28. 2026, 5:48 pm GMT.