Papalisij
Hmm 
4.-Sep-2006 09:00 am
Iecjekoju jaunaa mobzja kameru..
.. izstaas.. kompja vajadziibaam , sadziiviskaam lietaam, jeedziigaa apgaismojumaa, pat ljoti OK.:))
Komentāri 
4.-Sep-2006 09:09 am
SE k750i
This page was loaded Jun 29. 2026, 12:04 am GMT.