Papalisij
nav miera.. 
7.-Feb-2006 01:28 pm
.. oki.. jaapaartrauc steigt darbi.., jaaiedzer kafija.. ij jaakjeras pie praatiigaaka darbinja..

.. vaidzeetu riit uz pirsninju aizdoties......., buutu labi..:)
This page was loaded Jun 28. 2026, 7:57 pm GMT.