Papalisij
.. taa... 
1.-Nov-2005 07:59 am
.. gandriiz ielidoju krustojumaa tiiraa "sarkanajaa"...
.. reti.., bet gadas, ka palaizju kautko garaam..:(
Komentāri 
1.-Nov-2005 09:07 am
viss jau... viiiis.. tiaki darbs...:))
This page was loaded Jun 29. 2026, 12:04 am GMT.