Papalisij
Taaa..:))) 
29.-Aug-2005 12:01 pm
.. pienjemu apsveikumus un liidzjuutiibas apliecinaajumus..
Esmu Oopiitis..:)

Patriiciija ir klaat.!!..:))
Komentāri 
29.-Aug-2005 12:35 pm
ij Tev.. paldiesi..:))
This page was loaded Jun 29. 2026, 12:04 am GMT.