Papalisij
cjo ta... 
26.-Jan-2005 02:12 pm
.. piegriezjaas..
.. neveseliibaa seedeet.., un knakstiities.., gaidiit darbeljus..:((
.. labaak buutu guleet maajaas, . ja vien vareetu paguleet..

.. nervainsuzvilkums..:((
This page was loaded Jun 29. 2026, 12:15 am GMT.