Papalisij
.... 
11.-Okt-2004 08:38 am
.. pa celjam no laukiem.., iekljuvu ritiigaa, .. tiesa, taada slapjaa, .. bet ziemaa..:))

.. ziema ir klaat..:)

.. apsveikumi.., ar.. saakumu..

.. lai veicas..:)
This page was loaded Jun 29. 2026, 12:13 am GMT.