Papalisij
..... neapmierinaatiiba... 
8.-Sep-2004 05:48 pm
.. siiki siiki graudinji.., pa iekshu dauzaas..
.. zinu jau, kas.., tak, kaada tam nu noziime..

.. luk.....

.. laikam beigsnu shodien darboties..:))

lic riitam....
This page was loaded Jun 29. 2026, 12:14 am GMT.