Papalisij
+/_ 
30.-Aug-2004 02:56 pm
.. kautkas mazliet par daudz..?.., nez kas..
.. kautkas .. par maz.., to es taa kaa labaak zinu, kas..

. bet taa jau vienmeer.. +/_

.. kas ir, kas nav..:))

.. veixmes..:))
This page was loaded Jun 28. 2026, 11:56 pm GMT.