|
From: alefs |
Date: 26. Oktobris 2010 - 23:14 |
| (Link) |
|
O, mārketings sociālajos tiešsaistes un bezsaistes tīklos!
Bet ekonomiskais faktors reliģijā arī man nav pilnībā saprotams. Sektu gadījumā jau ir vienkārši: iesaisti jaunus cilvēkus, un, kad iesaistīti, šie cilvēki var sākt paši šādā vai tādā veidā maksāt meslus organizācijai. Taču ne visi šāda veida aktīvisti ir zombētājvervētāji.
Bet gan jau, ka kādam ārzemju onkulim šādu pasākumu, sludināšanas un ticībai pievēršanas pasākumi ir nodeva paša reliģiskajām aktivitātēm, proti, rocība ļauj un prāts prasa popularizēt noteikta veida atklāsmes. Un pieļauju arī, ka šāda veida pasākumu pamatā varētu būt tāda pati projektu teorija kā jebkurā citā jomā: ir naudas devējs/sponsors un ir cilvēki, kuri gatavi šo naudu izlietot tādam mērķim, kā sponsors iecerējis, un dot ieguldījumu tādā lietā, kādu sponsors atbalsta. Sponsoram savukārt patīk doma, ka tālā valstī (vai, vēl labāk, daudzās valstīs) vairojas viņam līdzīgi domājošo cilvēku skaits.
|